Musemora Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Hei. Var på ultralyd i uke 29, da målte han babyen til å være ca 17% over gjennomsnittet. Dvs at det det skulle komme en stooor baby. Det var 3d ultralyd bare for moro skyld. Går til gynekolog på svangerskapskontroll og var der i går til vekstestimering, ( uke 35*3 jenta ca 2.7 kg ) han målte henne til 5% under gjennomsnittet, dvs ca 3.3 kg i fødselsvekt. Gjett om jeg ble glad. Nå skal det jo sies at han tok 0.5 kg feil på sistemann som ble 4 kg, men ca 3.8 i fødselsvekt er da overkommelig det og. I tillegg har jeg sovet vanvittig dårlig i flere uker nå, ikke så lett å fungere optimalt på dagen da. Har sovet 1 time, vært våken 1 time osv. Blir ikke mange timene av det. Fikk sovetabletter som jeg skulle bruke noen få dager for å komme inn i en bedre rytme. Tok i går og har sovet mange timer i natt. Ikke så mange sammenhengende men har sovnet igjen med en gang etter de obligatoriske do pausene. Så i dag har jeg en veldig god dag!!!!
Skrømti Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Så bra at det ordner seg! Og alltid godt når man får sove. Selv sliter jeg med det, har vel gjort det i mange år. Så sånn sett er ikke en graviditet noe forandring for meg. : )
Musemora Skrevet 19. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2006 I tillegg har jeg nå vært og kjøpt nye gardiner til kjøkkenet samt en del andre småting. Tror kanskje jeg har litt overskudd til å sortere litt babytøy og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå