Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Var på ultralyd i uke 29, da målte han babyen til å være ca 17% over gjennomsnittet. Dvs at det det skulle komme en stooor baby. Det var 3d ultralyd bare for moro skyld. Går til gynekolog på svangerskapskontroll og var der i går til vekstestimering, ( uke 35*3 jenta ca 2.7 kg ) han målte henne til 5% under gjennomsnittet, dvs ca 3.3 kg i fødselsvekt. Gjett om jeg ble glad. Nå skal det jo sies at han tok 0.5 kg feil på sistemann som ble 4 kg, men ca 3.8 i fødselsvekt er da overkommelig det og. I tillegg har jeg sovet vanvittig dårlig i flere uker nå, ikke så lett å fungere optimalt på dagen da. Har sovet 1 time, vært våken 1 time osv. Blir ikke mange timene av det. Fikk sovetabletter som jeg skulle bruke noen få dager for å komme inn i en bedre rytme. Tok i går og har sovet mange timer i natt. Ikke så mange sammenhengende men har sovnet igjen med en gang etter de obligatoriske do pausene. Så i dag har jeg en veldig god dag!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at det ordner seg! Og alltid godt når man får sove. Selv sliter jeg med det, har vel gjort det i mange år. Så sånn sett er ikke en graviditet noe forandring for meg. : )

Skrevet

I tillegg har jeg nå vært og kjøpt nye gardiner til kjøkkenet samt en del andre småting. Tror kanskje jeg har litt overskudd til å sortere litt babytøy og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...