Gå til innhold

Hvem er igjen av oss "gamle" sliterne??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...Nå hadde jeg lyst å gjemme meg bort og late som om jeg akkurat hadde kommet.....

Jeg har vært på denne siden i et år nå. Men før det begynte jeg på Bli gravid i 2003 (høsten)og gikk litt fram-og-tilbake mellom den og Ufrivillige aborter. Så var jeg littegrann på slitere før jeg hoppet hit.

Jeg hadde et annet nick da jeg begynte på BIM. Det er mitt egentlige navn, så jeg tror ikke jeg gjentar det nå ;o)

Men nå skal vi bli gravide, så vi får nyte den siste tiden vi har her, eller hva Bula :o)

Husker deg Lenn!! Og hva du het før tror jeg at jeg husker.. Mener du fortalte det for lenge siden.

Har lest en del av innleggene dine, både de til deg og fra deg,

Må si at jeg føler med deg, blir liksom tom for ord til tider, og da vet jeg ikke hva jeg skal skrive,

Du er en umåtelig tøff jente, det skal være sagt!

Og du har et pågangsmot og en ståpåvilje de fleste misunner!!

Jeg skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg, for å lette litt på sorgen din..

Får sende deg masse store bamseklemmer!!!

Håper det hjelper bittelittegranne!

Klem fra

Så hyggelig sagt Bula! :o) Takk skal du ha!!

Ja jeg har nok blitt sterk.... Har opplevd mye ved siden av den mislykkede prøvingen også, men det var noen som sa "Det som ikke tar livet av oss, gjør oss sterkere". Det er vel noe i det.

Jeg har jo lest dine historier også, husker at jeg svarte deg på et langt innlegg en tid tilbake. Ikke greit å være deg heller!! Det skal være sikkert og visst. Håper bare inderlig du lykkes til slutt!!!

Det er så ualminnelig vondt å gå som vi gjør, i uvissheten og ikke ha noen garanti for at vi lykkes til slutt. Vondt å ikke vite. Hadde det bare vært noe vi kunne gjøre....

Jeg har grått mange en tåre for dere alle her inne. Jeg bruker dere som eksempel når jeg skal beskrive hva vi gjennomgår. For andre som ikke er i vår situasjon er det nærmest umulig å forstå 100%.

Det som fungerer best for meg, er å "fortrenge" tanken på at jeg ikke skal lykkes. Det SKAL jeg og ferdig med det. Jeg har virkelig lært meg å tenke positivt, og sett med egne øyne hvordan det har hjulpet meg gjennom mange tunge situasjoner. Men det er ikke alltid lett å være positiv heller. Av og til må man kunne "begrave" seg i selvmedlidenhet og rase ut om alt som er urettferdig. For jeg må jo innrømme at jeg synes nok det er en tanke urettferdig at vi skal bruke ÅR på det som mange bruker 15 minutt på ;o)

Skal du begynner med spray før jul? Har ikke klart å få oversikt over alle som skal til med spray og sånt...sorry........

Jeg går på 5.innsetting i uke 40 (forhåpentligvis).....

Stor klem fra

hei

jeg begynte inne på "bli gravid" og ble der en stund,så kom jeg inn på det " RETTE" forumet nemlig assisert befruktning..

jeg har vært her inne på selve bim i 2år,har prøvd litt lengre enn 2år..

la oss håpe at vi ikke blir her inne evig:)

Annonse

Heisan jenter:o)

Jeg har vært her siden 2001, altså i 5 år faktisk. Det skal sies at jeg har hold meg borte i lengre perioder. Nå er jeg definitivt ferdig med disse prosjektene etter dette fryseforsøket. Dommen faller i morra for meg:o)

Lykke til jenter, og spesielt tenker jeg på dere som ikke har fått det til.

Hei Lenn-håpefull♫!

Tusen takk for lykke ønskning, er det noen som trenger lykke ønskniger så er det iallefall deg!

Skal ikke sitte her og klage jeg, har vært heldig og fått to friske gutter, så dette blir bare en super bonus skulle det skulle gå bra:o)

Begynner med spray og sånt før jul ja.. Vet ikke helt hvordan det vil klaffe mht jula og helligdagene der..og om vi må utsette det til i januar ..

Hadde vært verdens største julegave i få satt igang før og fått blått kryss til jul...........

sukk..

Men men, må vel smøre meg med tålmodighet jeg som andre,er jo ikke noen garanti for noe...

Ja det er sant det du skriver, det er ikke lett å være positiv... Kjenner jeg fnyser litt av alle de "velmenende "rådene som slenges ut innimellom av venner og bekjente.. "ta det med ro, deres tid kommer, ikke stress osv,,

Skulle latt disse damene gått i våre sko i et par år.. Da tenker jeg pipa hadde fått en annen låt altså!

Hei Bula.

Jeg er vel en av de "gamle" :-)

Har vært til og fra siden søknaden om ivf ble sendt og det var vel i 2002. Var ikke så ivrig til å skrive den gang,bare innom og leste. Hadde jo ikke peil på hva jeg skulle igjennom.

Så da blir det vel ca 4 år.

jeg er her igjen,jeg.......

er i gang igjen med nytt forsøk (insiminering)

ØNSKER DEG LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håper du har det bra,og at du å mannen er blitt enig....

han går vel ikke?du skrev at du hadde gitt han klar signal til å gå hvis ha han ville det......hvis dere ikke kunne få flere.

Rart hvordan man blir knyttet med hverandre her,tenker på og håper sammen med....

KLEMMER TIL DEG!!!

Hei:o)

Jeg er nok en av de "gamle" jeg og...

Begynte på "Bli gravid" for 2 år og 9mnd siden... Kom fort over på ufrivillig aborter(het noe annet da). Så tilbake på bli gravid og tilbake på ufrivillige aborter igjen... Krabbet over til "slitere" og ble der til desember 05 før jeg begynte å lukte på disse sidene. Så her er jeg ennå, men har planer om å bli borte for godt snart. For jeg skal bli gravid ved neste forsøk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hadde ikke greid meg uten disse sidene:o) Utrolig godt å ha dere her! Dere er fantastiske alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

All lykke til dere alle!!

Klem

Annonse

Vel jeg hører kanskje ikke til her lenger men det er nå her jeg føler meg hjemme foreløpig. Jeg var med fra begynnelsen av da slitere siden ble opprettet - en utrolig lettelse og slippe unna alle elementære tanker - ja dere husker nok den tide.... da hadde jeg nick smhi, syntes sailor var litt kulere og byttet over, en ny start på en måte kanskje. uannsett, jeg begynner liksom å bli glad i dere jeg "kjenner" best, verden er urettferdig dessverre, men det gjelder bare å ikke gi opp. Jeg er en av de heldige å nådde iallefall neste skref for første gang på tre år i denne kampen, har noen ganger dårlig samvittighet ovenfor andre som har det verre, men slik er jo ikke livet...

klem

Vi har prøvd veldig aktiv i tre år i høst. Begynte på siden "ufrivillig abort", gikk over til "prøvere" og er nå på "slitere".

Sterkt ønske om å komme meg inn på " 1.trimester".

Går veldig opp og ned hvor mye jeg er her inne, prøver egentlig å holde meg borte.

Har vært på blir gravid, sliterne(fra det ble et eget forum) og nå på assistert.

Så har vel vært her i ca 3 år. Akkurat hatt vårt 1 ICSI forsøk, men det blei avbrutt. Venter på neste i spenning..:)

Har ikke vært så veldig aktiv, så kjenner ikke mange her inne.. Men føler meg en del av fellesskapet forde:)

Hei! Jeg synes jeg har vært her leeeeeeeenge, men det faktisk "bare" ett år siden jeg kom. Før jeg opdaget denne siden hadde vi slitt aktivt i ca 2 år. Nå har jeg vært igjennom 5 runder med hormoner, hvor vi fikk satt egg tilbake på 3 av dem, en graviditet og en ma... Den 25.september er jeg igang i gjen - og måtte det bare lykkes nå :o)

Fikk vite om siden av ei venninne, og dere har virkelig hjulpet meg med mange erfaringer! -Takk jenter fordi dere er så fantastiske!

klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...