Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Uff, jeg føler meg skikkelig dum..men må spørre. I går kveld følte jeg at jeg var ekstra våt i trusa..hadde på truseinnlegg og det luktet som vanlig litt rart. I stad når jeg stod opp ser jeg i trusa at det er en grønn \ brun farge på denne utfloden jeg tydeligvis og har hatt i natt. Nå lurer jeg på om jeg har lukket fostervann, og om det i tilegg er misfarget fordi den lille har bæsja på seg inni der? Hjelp! Burde jeg ringe føden å høre? Er det i det hele tatt mulig at de bæsjer på seg før fødselen er i gang og blir forgiftet? Tenker kankje om jeg har klemt litt hardt på henne eller noe? Har en uke igjen til termin. Uff, jeg håper noen gidder å ta seg tid til å svare!
suna-78 Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Misfarget fostervann tyder på at babyen har bæsjet. Dette er oftest fordi den er urolig / stresset. Jeg ville tatt en telefon til føden dersom jeg trodde det var vannavgang. Forgiftning har jeg ikke hørt noe om....det går sikkert bra! Lykke til ; )
Grigri m/3 gutter Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Ja, ring/dra til føden ved mistanke om fostervannlekkasje, de vil nok sjekke det.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Har ringt føden og fikk time kl. 14! Takk for hjelpen!
Herkules Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 lykke til, vet ikke vor langt du er på vei men hun som lå på sykehuset sammen med meg ble lagt inn for å settes i gan pga misfarvet fostervann lykke til kl 14
tira fødte 24/08 Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 jeg hadde missfarget fostervann. og jeg fikk svangerskapsforgiftning. så det er bra du har ringt. men det kan jo bare være utflod. satse på det. fortell hvordan det går.
msbu Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 Bra du har ringt. Ved misfarget fostervann er det best å ta kontakt med føden, for det er visst ikke helt bra for den lille... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #9 Skrevet 19. september 2006 Hei alle sammen! Tusen takk for svar! Nå har vi vært på sykehuset å sjekket, og de er hvertfall sikre på at ikke er misfarget fostervann..! Er kjempe glad for det! Lurer litt på om det er litt vannsvgang, så jeg skal følge med og evnt. dra tilbake for da må de jo sette i gang etter 3 dager. Men det var hvertfall veldig ok å ta en sjekk. Tok slik "sparke"test, og målte og kynnere \ rier. Alt var bra! De er jo så søte der, og sa det bare er å ringe hvis man lurer på noe! Ikke vits å engste seg! Utfloden tilsvarte ikke den grønne fargen hun sa kjennetegner bek, kunne heller være litt blodrester i den...så hvem vet? Kanskje nærmer fødselen seg?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå