Gå til innhold

Hvilket engangsinnlegg under ullinnlegget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å pakke bagen snart....Noen med erfaring ved bruk av engangs amme innlegg? Har hørt at noen loer / steer seg fast......au?! Vil gjerne ha engangs under de i ull. Noen forslag til et godt produkt tas i mot med takk ; ))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i mange ulike butikker (da hovedsakelig matbutikker) Og finner igrunn bare en type, haha, så tydelig at et merke har nesten monopol i matbutikk-kjedene. Det er en sånn lysegrønn boks, husker ikke hva de heter jeg. *løpe å sjekke* Natusan baby står det på pakka. Det finnes sikkert andre merker på apoteket eller noe slikt. Har ingen erfaring i hva som er best, men har fått med meg om noen setter seg litt fast, kan man dryppe bare noen dråper med vann imellom. Ikke rive de av, for da får man såre brystvotter!

Ja, det var ikke mye hjelp i svaret mitt ser jeg nå gitt.. men fikk bare lyst til å svare på inlegget.. :)

Skrevet

Hei.

Jeg brukte natusan sine under hele forrige ammeperiode. Syns de er veldig gode. Prøvde også noen andre men gikk hver gang tilbake til natusan sine. Brukte også til å begynne med lana care sin brystvorte krem pga sårhet. Den er og veldig god.

Skrevet

Men hvorfor ikke ullinnlegget innerst og engangs utenpå? Da slipper man jo at det henger fast + at man ikke mister effekten av det som er halve vitsen med ull-innlegg, nemlig å ha den rett på brystet. Det som ofte er problemet med ull er jo at det lekker gjennom, men hvis man har engangs utenpå synes jo ikke det:)

Skrevet

Har alltid brukt ulla innerst for da hindrer en at brystet tørker og sprekker, for det gjør vondt!!! og så natusan sine engangs utenpå (gjerne i flere lag...)

Har også brukt albueskjell under for å hindre sårhet...

Skrevet

Takk for mange gode svar ; ) Jeg har ingen erfaring....tenkte engangs inni for å slippe å vaske ullinnlegga hele tiden... Mulig jeg tenker feil? Takk, takk....Da blir det i allefall natusan ; )

Skrevet

Jeg vil absolutt IKKE anbefale Natusan. Synes de var helt forferdelige og de satte seg bare fast. Jeg ville heller gått for Avent sine selvom de er vanskeligere og få tak i og dyrere.

Skrevet

Jeg har fått anbefalt chicco sine. De selges på apoteket..

Skrevet

Heei snuppa =0)

Så du har begynt å tenke på bagen ja....greit å forberede seg litt nå ja, hihii..

Jeg har kjøpt Natusan sine engangsinnlegg jeg også...tror de skal være ok ;)

Jeg også tekte ullinnlegg ytterst, så jeg slipper vaske de heeelt tiden...

Ha en super dag da.....klemz

Skrevet

Ja. Prøv chicco sine. De henger ikke fast i puppen. De er utrolig bra.

Skrevet

hehe, hei turtle ; )

Jeg skal pakke den om 2 uker....da er det fire uker til termin og mannen reiser med jobb til Stockholm.....

Greit å være forberedt hvis eventuelt nabo`n må ta over, hehe ; )

Skrevet

Ja, du får kjøpt ull innlegg på apoteket. Tror de kostet 99 for et par

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...