Gå til innhold

skule spå meg mot betaling, men nei da etter at jeg betalte hørte jeg ingen ting!

Anbefalte innlegg

Jeg fant adressen på et innlegg her på forumet. Skreiv en mail og fikk hyggelig svar tilbake. Når jeg sa jeg allerede hadde satt inn penger sa hun at hun skulle spå meg neste dag. Har desverre ikke hørt noe mer etter det..... Hun svarte meg med en annen adresse en denne da, men det var denne jeg sendte til.

Andre som har erfaring fra hun? Er jo litt merkelig da., Trodde jeg kunne stole på henne, særlig etter at hun ble anbefallt her inne!

[email protected] = cec26

Fortsetter under...

Jeg har sendt mail til henne to ganger. den siste gangen for to dager siden. Det er vel nå snart 2 uker siden...

Jeg trodde det var min mail som var øddelagt så jeg skreiv at hun kunne sende til min mors mail, men har ikke fått noe der heller. Men nå viser det seg at min mail er i orden den....

Men jeg tror egentlig også den er en naturlig forklaring men, måtte bare høre her om det var en forklaring å finne her inne:-)

Får vel bare vente å se da!

Det er jo litt dårlig da, skjønner godt du reagerer, det skal ikke være sånn, har hun sagt en dag til deg så burde hun klare å holde det hvis ikke burde hun gitt deg en beskjed om det.

Du kan jo ikke annet enn å vente å se og håpe på at hun gir en lyd snart.

Hvem er dette ? Høres fryktelig useriøst ut :o/ Hei cec - lenge siden forresten ! Alt bra ? Du har ikke vært logget på en stund. Ikke jeg heller i grunn... går i ett :o))

Til dere som leser dette må gjerne maile meg [email protected] dersom dere vil bli kanalisert

Annonse

Det MÅ være en forklaring på det . Hun er helt seriøs og veldig flink!!

Vet at hun har hatt problemer med mailen en gang før....

Må være NOE som er kommet i veien .

Håper ikke hun er syk eller noe...Du får helt sikkert svar:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...