Gå til innhold

stokke sitti vs stokke tripp-trapp

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med stokke sitti? og vil/vil ikke anbefale den? har bare kjennskap med tripp-trappen og er usikker på hvilken vi skal velge (får i dåpsgave).

Skrevet

Vi har tripp trapp stolen og er kjempefornøyd med den så langt... snuppa sitter stødig og godt i den foreløbig.. er rett over 7 mnd. gammel.

Og stolen har hun jo resten av livet nesten..

Skrevet

Vi kjøpte Stokke Sitti,og er veldig fornøyde. Synes den er stiligere å se på enn tripptrappen. Men det er jo en smakssak :o) Det er en annen bøyleløsning på Sittien. Trebøyle mellom bena,og stropper på sidene. Liker ikke tripptrappen sin som er trebøyle rundt hele. Og så er det finere rygg på sittien.

Skrevet

TRIPP TRAPP.

Jeg liker det gode gamle klassiske, og ikke "nye trendy" stoler som kiddo. Alle vet hva en tripp trapp stol er.....

Dessuten har tripp trapp enkle rene linjer, virker mer stødig.

Skrevet

Heller kiddo enn tripptrapp. Men hver sin smak _o)

Skrevet

Er jo sååå fint med trebøyle rundt da. Jeg er en ung mor, men GO FOR CLASSIC STYLE, og velg tripp trapp.

Skrevet

jeg og er ung mor, go for sitti hehehe ;o)

Skrevet

Eller skitt au, kjøp en plæstikk fæntæstikk

Skrevet

plæstikk fæntæstikk...vel, tror jeg står over =)

det samme gjelder rosa helikoper!

Skrevet

Vi har sitti-versjonen til gutten vår på 2,5 og kommer til å kjøpe lik stol til snuppa når ho har lært seg å sitte selv. Vi er kjempefornøyde!

Den er stilig å se på, god å sitte på og er enklere å justere enn vanlig tripp-trapp etter hvert som barnet vokser. God kvalitet er det også. Stolen kan brukes av barnet i mange år.

Skrevet

Hva har ung mor med tripptrapp-stoler å gjøre?

Hvorfor påpeke at de er unge? Har de bedre smak enn de som er gamle?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...