Gå til innhold

Gå over termin 2. gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist fødte jeg på terminsdagen. Idag har jeg termin igjen, men ingenting ennå...

Plejer det ikke å være første gang man evt. går over tiden? Håper å høre erfaringer fra andre som har født før. Har ikke så mye tålmodighet nå, kan jeg merke :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Sist fødte jeg 5 dager før termin. nå har jeg termin imorgen og er skikkelig lei. Har ingen tålmodighet kvar jeg heller, har trott jeg skal føde i 2 uker nå :( Lykke til! Krysser fingrerne for oss!!!!

Skrevet

Gikk 10 dager over sist. JM sa til meg noen har lengre og noen kortere svangeskap.....:(

Tolket d som da var d stor sjangs for d samme denne gangen.

Skrevet

min første fikk jeg 2 dager før termin, men de to andre kom 6 og 4 dager over.. håper inderlig at denne kommer litt før termin 10 des.

Skrevet

Førstemann meldte sin ankomst på termindagen.

Da jeg skulle ha nr 2 hadde jeg ikke engang sett for meg muligheten for å gå over tiden, ettersom førstemann kom så presis. Det ble et lite sjokk for meg, for lillesøstra ville ikke ut før på seinkvelden 9 dager over termin. Disse 9 dagene var ganske lange, må jeg si...

Denne gangen forbereder jeg meg på at jeg kan gå over tiden, og tar det heller som en gledelig overraskelse hvis nurket vil ut tidligere :o)

Skrevet

Sist fikk jeg datteren min 14 dager over (begynte 13 dager etter, men fødselen tok lang tid). Nå er jeg allerede 10 dager over og fortsatt ingen ting som har skjedd :o( Jordmor sa til meg at jeg bare måtte belage meg på å gå over denne gangen også, dessverre fikk hun helt rett!

Skrevet

1 gang fødet jeg 10-14 dager over termin (avhengig av hvilken termindato man så på.) 2 gang fødet jeg 1 dag over termin. Denne gang var jeg HELT sikker å at jeg skulle føde før termin. Det har jeg ikke gjort. Nå er jeg 1 dag over og den ser ikke ut som om den vil ut i hele tatt. Det er rett og slett drittkjedelig. Magen denne gangen er også superstor!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...