Gjest Skrevet 19. september 2006 #1 Del Skrevet 19. september 2006 Gud jeg blir såååååååååååååååå sinna. Han jobber hele dage og jeg går hjemme, det vil si at jeg står stor sett for planleggingen av dagene evt møter osv. I går hadde jeg møte 17.30 han hadde møte 18.30. Han på 7 var hos ei venninne også hadde ei barnepike her på han på 1 år. Vi ville ikke være ferdig på møtene før tidligst 21.00 og da blir det noe henting av barn og slikt. Hannes sønn ringer til sin far og vil hit.Min samb. ringer meg og jeg gir et klart utrykk at i dag passer det veldig dårlig.I morgen heller. Ingen av oss er hjemme og barnepiken har ikke vært her på en stund og hun er 16 og jeg er litt redd for at da 12 år gammel gutt lett kan overkjøre ei ny jente her da. Nei da han klarte ikke si nei og jeg bare ble så sinna. Jeg er kjempe gla i sønnen hans og han er her ofte men når vi skal noe må han si nei....Vi har jo et liv her vi også. Jeg planlegger livet her hjemme basert på hvem barn som er her til hvilken tid. Og har vi en full dag så går det bare ikke. Dette har skjedd før og det irriterer meg litt......................................egentlig litt mye. Også planlegger vi en ny baby nå, føler at det blir litt galt av han når ting ikke passer. Off mye syting men godt å få det ut. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6368269-idiot-mannfolk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman til gogutten Skrevet 19. september 2006 #2 Del Skrevet 19. september 2006 Hvofor ringte han deg i det hele tatt da når han allikevel ikke hører på hva du mener? Min mann har også et barn utenom (som jeg også er veldig glad i!) og jeg har sagt til han at jeg mener vi må kunne være enig om eventellt ekstra dager eller ekstra helger slik at vi også kan planlegge vår hverdag utifra det. Han har faktisk forstått det etterhvert (tok litt tid...) og nå syns jeg det fungerer fint. Ta deg en prat med mannen din og sett ned foten, eller blir du nok sliten til slutt av at planer går i vasken. Lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6368269-idiot-mannfolk/#findComment-6368699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia_mor_med_bebi_i_magen Skrevet 19. september 2006 #3 Del Skrevet 19. september 2006 forstår egentlig hva du mener, men er ikke helt enig... hvis d var ditt barn og du ikke hadde han hver dag...ville du avvist ham og sagt "du kan ikke komme hjem i dag for d passer ikke" jeg forstår dg, men jeg forstår også at mannen din syns d er vanskelig. dessverre så blir ofte mannens barn utenfor ekteskapet litt tilsidesatt til "når d passer" mens dine barn eller felles barn MÅ jo tas hensyn til hele tiden iogmed at de altid er der. på en måte så er d vel like mye 12 åringens hjem og hjemme burde vel være like mye tilrettelagt for ham som for de andre barna. og ikke missforstå. jeg tror deg fuuuult ut når du sier at du er glad i ham og sånt, mener ikke at du er dn onde stemor eller no men dette med mine dine våre er ikke altid lett. det var min mening .) det viktigste er jo vaffal at dere blir enige! men prøv og se hans side også. lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6368269-idiot-mannfolk/#findComment-6368898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. september 2006 #4 Del Skrevet 19. september 2006 Hannes hjem også,helt klart og akkura dette med hvem barn som er hvor, jeg har gjort allt i min makt sånn at 12 åringen kan være her i allefall 50% men min mann må fullføre dette ikke jeg. Han kunne ha bodd her for min skyld, men min mann velger å ikke fullføre dette kanskje pga x en. Poenget mitt er at han er er mye mer enn vanlig og det er helt greit MEN vi har et liv her vi også og de få dagene i året hvor vi faktisk har planer hele dagen begge to så må det gå ann å si"IKKE I DAG". Det gjør jo tilog med jeg når mine to andre barn er hos far.Er de der er det fars helg. Og far får legge tilrette de helgene for barna. Poenget er når man er så mange mennesker i hus som oss må vi organisere oss til de grader noen ganger og da er det ikke alltid ting går som barna vil. Det går bare ikke her.Vi er to voksne,3 barn som bor her og 2 barn som er hans som ikke bor her. To av mine barn går på skole og jeg skal si det er mye møter og ting på disse tidene. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6368269-idiot-mannfolk/#findComment-6369220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. september 2006 #5 Del Skrevet 19. september 2006 Takk for det. Jo da han skjønte han hadde gått litt over streken. Dette er andre gang i år. Forrige gang skulle bare jeg og mann min til oslo og kose oss på første gang siden............husker ikke engang. Vi hadde barnefri helg,vår minste 1 åring var her da men han skulle vi ta med oss. Han klarte ikke si nei til sønn sin da og jeg ble litt lei meg for jeg hadde gledet meg til denne helgen.Uff...ikke alltid lett å få tid tilhverandre. Poenget mitt er at de gangene vi har planer må man kunne si nei. Jeg gjør det til mine barn og farens dems når de vil hjem i fars helg. NEI dette er endelig min helg fri og jeg trenger den så mye. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6368269-idiot-mannfolk/#findComment-6369294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå