Gå til innhold

Har dere plass til mat?

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 13+1, men føler at jeg blir så inmarri full i magen når jeg spiser i forhold til før, spesielt middag selvsagt. Lurer på om jeg kommer til å få i meg nok næring etterhvert som babyen tar all plassen? Jeg spiser 4 små brødmåltider og en middag + litt frukt utover dagen, flere måltider er det ikke timer til!

Har ikke lagt på meg et gram enda heller, og begynner å lure på om det er derfor slappheten ikke går over, at jeg rett og slett ikke har nok å gå på? Tar vitaminer og omega3 og er frisk og normalt bygd.

Flere med liten plass?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6368223-har-dere-plass-til-mat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikkje følt at eg har hatt liten plass,men har vore innmari kvalm at eg ikkje fekk i meg noe serlig ,,jekk ned et par kilo, det var til og med uke 13, så dabet kvalmen av og eg spiser no helt normalt. går sakte opp nå :) mye forandringer og hormoner som kan spille oss et puss ( er 15 uker)

jeg er i uke 14 og har ogsaa problemer med spising.. Var veldig kvalm de foerste ukene og greide bare aa spise noen ting, som broedskiver med smoer og gul ost, og evt pizza eller lignende innimellom. Mat som jeg vanligvis liker saa godt som frukt, groennsaker, middagsmat, kaffe og ALT mulig soett boed meg helt i mot.. Jeg gikk ogsaa litt ned i vekt, og var bekymret for at jeg ikke fikk i meg det jeg skulle men naa har kvalmen gitt seg litt og apetitten kommer sakte men sikkert tilbake. Men synes fortsatt det er tiltak aa lage mat og vil helst spise enkel mat og det blir nok ikke saa sunt som det ideelt boer vaere. Jeg var (delvis er) ogsaa bekymret men alle sier at det er normalt og at saa lenge man ikke spyr opp alt man spiser saa faar babyen det den trenger og at det i saa fall er vi som lider.

Annonse

Jeg har også på følelsen av at maten bare stables i høyden der nede. Tror det er fordi vi får tregere fordøyelse, maten bruker flere ganger så lang tid gjennom systemet.

De sier at vann og mosjon hjelper - og jeg skal prøve mosjon når jeg bare er ferdig med å sove... Hehe.

26.03.07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...