Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Jeg har hatt veldig masse lyst i det siste, men ikke på sex med samboer, bare på onani liksom. Høres jo ille ut da men, tror det kommer av at jeg for det første føler meg stor og tung og veldig gravid, men også det at jeg egentlig bare er ute etter orgasme med en gang. Dette har vært helt greit, for selv om vi har masse sex til vanlig syns samboer egentlig det er litt ekkelt når jeg har kommet så langt, med babyen å greier. I går hadde han derimot lyst på meg, og vi hadde sex. For meg føltes det derimot ikke spesielt godt! Kjente et merkelig press i skjeden og det var nesten så det svidde litt. Bevegelsene og det å ha noe inni der var bare ikke godt, selv om jeg hadde lyst på ham også. Noen flere som har kjent dette? Nesten så det føles som om jeg har blitt trangere. Etterpå føltes det nesten som om jeg brant der nede. Så nå lurer jeg på hv dette er? Skjønner ikke folk som har sex frem til termin når det allerede er ubehagelig nå, jeg altså!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 ingen som har sex her?? hi hi...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Joda har sex, men ikke lyst egentlig noen av oss. En uke til termin. Bare ute etter å få igang fødsel i grunnen.. Veeeldig romantisk ikke sant? Hi hi. Kommer nok bedre tider på den fronten.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Men er det ubehagelig for deg når du har det? Ømt i skjeden liksom?
vims-74 Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Det er normalt at slimhinnene hovner opp og at det blir "trangere", så kan hende det er derfor det svir, kombinert med at mange ikke har samme "gli" som før...Litt ekstra glidemiddel er sikkert lurt om dere skal prøve igjen Ikke alle som opplever det som ubehagelig, så er nok derfor enkelte har sex fram til termin vettu
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Det kan komme av at slimhinnene dine er tørre. Prøv med litt glidemiddel. Og så er det jo generellt ikke lurt å ha sex hvis man EGENTLIG ikke vil
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Du må forresten også huske på at man blir mer øm der nede siden slimhinnene blir tynnere og det kan sprekke noen blodkar, Jeg har ofte vondt etterpå.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 merkelig dette! Jeg er hvertfall alt annet enn tørr, og lyst har jeg flere ganger per dag, så da vet jeg ikke helt hva som er tingen her jeg!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #9 Skrevet 19. september 2006 Kjenner igjen det der. Har vært veldig lite sex i det siste, ikke fordi jeg ikke har lyst, men jeg orker ikke prøve å finne gode stillinger og vente til han kommer. Så det blir mest onani når han er på jobb. Føles litt slemt, men han tar mindre initiativ enn vanlig så jeg tror ikke han synes det er grusomt å unnvære sexen. Sist var det bare dumt, jeg har bekkenløsning og vondt pga av det og så var det rett og slett vondt i skjeden og det var ikke fordi jeg ikke var våt nok. Sikkert fordi det har hovna opp der nede. Tror hvertfall vi holder oss unna det frem til termin, bare en uke igjen så det holder vi vel ut.
PrincessElisabeth Skrevet 19. september 2006 #10 Skrevet 19. september 2006 jeg syns faktisk ikke at sex er ubehagelig jeg, kjenner ikke noe til dette med hovne eller vonde slimhinner, og syns faktisk at sex er bedre nå enn tidligere, sett bort fra at stillingene er vanskeligere da for meg har jeg merka at sex fungerer ihvertfall, så jeg har stor tro på det, vi hadde sex på lørdag og dagen etter hadde jeg vonde kynnere eller hva det nå enn var, var hos jordmor idag og hun sa at det var antageligvis modningen som hadde starta, og jeg har fortsatt 6 uker igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå