Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Del Skrevet 19. september 2006 Storesøster heter Mathea, og mange har foreslått Mathias, og jeg har bare fnyst av forslaget, og sagt at det er altfor likt! Men nå er det bare noen få uker igjen, og jo mer jeg tenker på det, jo bedre liker jeg navnet, og navnene sammen! Har alltid likt Mathias godt! Hva synes dere damer? Ville dere ha ledd litt av søsknene Mathea og Mathias? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. september 2006 #2 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg synes det blir litt for likt. Ikke ekstremt, men jeg ville nok valgt et annet navn. Hva med Markus i steden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 19. september 2006 #3 Del Skrevet 19. september 2006 Ja, jeg ville ledd :-) Prøv å rop det fort etter hverandre - Mathea og Mathias - kom og spis osv. ..........det høres ut som en regle...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #4 Del Skrevet 19. september 2006 ja enig i at Markus blir finere sammen med Mathea da, eller kanskje Marius eller Theodor =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 19. september 2006 #5 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg synes det blir for likt ja. Hva med Mattis/Mathis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zappi Skrevet 19. september 2006 #6 Del Skrevet 19. september 2006 Også enig i at det blir for likt. Jeg ville ikke brukt et navn til som begynner på Ma- en gang.. Hvis du vil at de skal passe sammen, så kanskje Mikkel eller Mikael eller Melvin (hihi, litt rart, men søtt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #7 Del Skrevet 19. september 2006 Kjenner noen som har barn som heter Martin og Mathea. Det passer synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 19. september 2006 #8 Del Skrevet 19. september 2006 Blir for likt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #9 Del Skrevet 20. september 2006 Poppis poppis poppis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #10 Del Skrevet 22. september 2006 Mathea er 4 år, og jeg synes ikke det var spesielt "poppis" for 4 år siden! Min tipp oldemor het Mathea, og jeg har alltid likt det, og ønsket at min datter skulle hete det! Visste du om mange, eller i det hele tatt noen som het det for 4 år siden? Mathias skal jeg ikke si noe på, det er vel poppis navn nr. 1!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå