Hanne og jentungen Skrevet 19. september 2006 Forfatter #101 Skrevet 19. september 2006 Nå har vi på få timer klart å runde 100 innlegg bare med pjatt:)) Hihi
SpongeBob Skrevet 19. september 2006 #102 Skrevet 19. september 2006 Ser du - en master blir jo bare småtteri for oss! ka-ping har mailadressen min:)
Hanne og jentungen Skrevet 19. september 2006 Forfatter #103 Skrevet 19. september 2006 Hihi. den er på vei:) Jeg har faktisk funnet litt inspirasjon, jeg vet ikke helt hvor, men den er her. I tilfelle den bare er her midlertidig må jeg prøve å være effektiv:))
selfangerkjerringa Skrevet 19. september 2006 #104 Skrevet 19. september 2006 da har jeg en god nyhet, min kjære masterskrivende venn: jeg stikker nå, så du slipper mine sex- og smågodt-innlegg som forstyrrende elementer i din nyfunne inspirasjon! Vi prates imorra, jenter SpongeBob: easy on those chocolates now baby! Husk at du skal få plass til arselset på det lekre-smekre bildet også
vims-74 Skrevet 19. september 2006 #105 Skrevet 19. september 2006 Måtte jo bare inn her og lese etter treffet, helt utrolig hvor mye herlig jåss en klarer tyte ut av seg i løpet av noen timer!
selfangerkjerringa Skrevet 20. september 2006 #106 Skrevet 20. september 2006 jåss vissvass sludder&vås sludder&pølsevev jall osv bring it on, girls - i'm ready for more!
selfangerkjerringa Skrevet 20. september 2006 #108 Skrevet 20. september 2006 god morgen, twilight-jenter! Nå har jeg nettopp gomlet i meg dagens dose omega3+vitaminer. Jeg er flinkeflink! Skylt ned med vann og knaskerøtter. nammis!
SpongeBob Skrevet 20. september 2006 #109 Skrevet 20. september 2006 Du er nå en sunn og flink gravidøse! Og dagens lekre antrekk? Selv sitter jeg her i jeans og lang, trang genser, noe ødelagt av at jeg må gå med FLATE sko pga det forbaskede bekkenet. Magebilder er tatt, men jeg har klart å lagre dem i feil format, så det må nok gjøres om igjen... Unnskyldningene flommer. Og nei, jeg er ikke så slangemenneske at jeg klarer å ta bilde av min egen firkantsprettrumpe, den må nok vente:)
Hanne og jentungen Skrevet 20. september 2006 Forfatter #110 Skrevet 20. september 2006 God 'morgen':))
selfangerkjerringa Skrevet 20. september 2006 #112 Skrevet 20. september 2006 Sort stretch-bukse, sort lang singlet, og utenpå dette en grønnmønstret tilsittende topp med dyyyp utringning (som selvsagt blir dempet og svært lite utfordrende siden det er en singlet under, hehe) og 3/4-arm. Har man først så fine pupper som jeg har, så er det fullstendig bortkastet å gjemme dem i svære skjorter eller gensere! Oppsatt hår for anledningen, det er jo onsdag (lillelørdag)... hehe Idag skal jeg på UL, gleder meg MASSE! Men hørte igår på bim-treff at de andre undervisningsobjektene hadde opplevd ca 1 1/2 time undersøkelse.... det MÅ da inkludere tissepause? Hvordan i all verden ellers skal jeg greie å ligge så lenge og bli trøkka på magen ute å tisse meg ut?
Sentralstøvsugeren Skrevet 20. september 2006 #113 Skrevet 20. september 2006 You sexy thing:) Lykke til på UL. Er det din første? Hold oss oppdaterte da!
selfangerkjerringa Skrevet 20. september 2006 #114 Skrevet 20. september 2006 Dette blir faktisk min fjerde UL... første viste seg å være for tidlig (ikke snøre på termin), den andre var i uke 18 og de fikk satt termin men ikke sett hjertet, så jeg måtte tilbake i uke 21 for å sjekke dette. Denne gangen har jeg stilt min mage til disposisjon for forskning og undervisning, siden St.Olav er nasjonalt senter for fostermedisin kommer det stadig leger fra rundt om i landet hit for å lære mer om ul. Da er det naturlig nok lettere å lære hvis en faktisk har en mage med innhold å sjekke.... de spurte om jeg ville delta, og jeg sa tackar og buckar og skal altså inn kl 1715 idag, i uke 25. Får nok sett en hel masse tenker jeg Spennende!
SpongeBob Skrevet 20. september 2006 #117 Skrevet 20. september 2006 Gravid73 laget ny Twilightzone-tråd siden dene ble så lang... Men nå er den vel nederst på siden,og denne lange ruler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå