Gå til innhold

Ka-ping og andre i 'twilight zone'...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi på få timer klart å runde 100 innlegg bare med pjatt:)) Hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du - en master blir jo bare småtteri for oss! ka-ping har mailadressen min:)

Skrevet

Hihi. den er på vei:)

Jeg har faktisk funnet litt inspirasjon, jeg vet ikke helt hvor, men den er her. I tilfelle den bare er her midlertidig må jeg prøve å være effektiv:))

Skrevet

da har jeg en god nyhet, min kjære masterskrivende venn: jeg stikker nå, så du slipper mine sex- og smågodt-innlegg som forstyrrende elementer i din nyfunne inspirasjon!

Vi prates imorra, jenter :)

SpongeBob: easy on those chocolates now baby! Husk at du skal få plass til arselset på det lekre-smekre bildet også :D

Skrevet

Måtte jo bare inn her og lese etter treffet, helt utrolig hvor mye herlig jåss en klarer tyte ut av seg i løpet av noen timer! :)

Skrevet

jåss

vissvass

sludder&vås

sludder&pølsevev

jall

osv :)

bring it on, girls - i'm ready for more!

Skrevet

god morgen, twilight-jenter!

Nå har jeg nettopp gomlet i meg dagens dose omega3+vitaminer. Jeg er flinkeflink! Skylt ned med vann og knaskerøtter. nammis!

Skrevet

Du er nå en sunn og flink gravidøse! Og dagens lekre antrekk? Selv sitter jeg her i jeans og lang, trang genser, noe ødelagt av at jeg må gå med FLATE sko pga det forbaskede bekkenet. Magebilder er tatt, men jeg har klart å lagre dem i feil format, så det må nok gjøres om igjen... Unnskyldningene flommer. Og nei, jeg er ikke så slangemenneske at jeg klarer å ta bilde av min egen firkantsprettrumpe, den må nok vente:)

Skrevet

Sort stretch-bukse, sort lang singlet, og utenpå dette en grønnmønstret tilsittende topp med dyyyp utringning (som selvsagt blir dempet og svært lite utfordrende siden det er en singlet under, hehe) og 3/4-arm. Har man først så fine pupper som jeg har, så er det fullstendig bortkastet å gjemme dem i svære skjorter eller gensere! Oppsatt hår for anledningen, det er jo onsdag (lillelørdag)... hehe :)

Idag skal jeg på UL, gleder meg MASSE! Men hørte igår på bim-treff at de andre undervisningsobjektene hadde opplevd ca 1 1/2 time undersøkelse.... det MÅ da inkludere tissepause? Hvordan i all verden ellers skal jeg greie å ligge så lenge og bli trøkka på magen ute å tisse meg ut?

Skrevet

You sexy thing:)

Lykke til på UL. Er det din første? Hold oss oppdaterte da!

Skrevet

Dette blir faktisk min fjerde UL... første viste seg å være for tidlig (ikke snøre på termin), den andre var i uke 18 og de fikk satt termin men ikke sett hjertet, så jeg måtte tilbake i uke 21 for å sjekke dette.

Denne gangen har jeg stilt min mage til disposisjon for forskning og undervisning, siden St.Olav er nasjonalt senter for fostermedisin kommer det stadig leger fra rundt om i landet hit for å lære mer om ul. Da er det naturlig nok lettere å lære hvis en faktisk har en mage med innhold å sjekke.... de spurte om jeg ville delta, og jeg sa tackar og buckar og skal altså inn kl 1715 idag, i uke 25. Får nok sett en hel masse tenker jeg :) Spennende!

Skrevet

Gravid73 laget ny Twilightzone-tråd siden dene ble så lang... Men nå er den vel nederst på siden,og denne lange ruler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...