Gå til innhold

Ka-ping og andre i 'twilight zone'...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var jo akkurat i Køben og bodde i et strøk med masse strippebarer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er derfor du har penger til å reise til Trondheim altså?

Skrevet

Skjønner ikke at gravide gidder dra så langt bare for å strippe:)

Skrevet

Stripper ofte på hjemmefronten selv, men det er ikke særlig økonomisk innbringende...

Skrevet

Jeg stripper for kronestykker....hehehehe

Skrevet

Vel - må nå ærlig innrømme at jeg hadde blitt litt skuffa hvis gubben hadde slengt kronestykker i stedet for snoppen i min retning etter en stippeoppvisning!

Skrevet

Kanskje like greit, om man skal måtte arbeide for "husholdningsbudsjettet" virker det litt slitsomt. Har forresten lagt merke til at jeg stadig tiltales som "Squarepants" av dere, og vil bare gjøre oppmerksom på at rumpa er klart mindre firkantet nå som magen har kommet for fullt. Note to self, magebilde...

Skrevet

ja hvor blir det av det bildet?!?

Skrevet

Egentlig faker jeg jo bare, er ikke gravid i det hele tatt, men sitter her og BiMmer i ren ondskap. Single White Female osv...

Skrevet

Ka-ping- det med kronestykkene var en spøk, hjemme stripper jeg gjerne gratis. Hehe

SpongeBob- magebilde høres bra ut:), og du har vel sikkert aldri hatt firkanta rumpe, lekker sprettrumpe tipper jeg:))

Skrevet

Det var det jeg mistenkte helt fra starten av ja!!! You're busted!!!! MOHAHAHHA!!!!

Skrevet

I mine høyt elskede mamma-jeans fra Lindex - JA!

Skrevet

Hanne: jeg har nå aldri måttet betale når du har strippet for meg.... ?

SpongeBob: VI KREVER MAGEBILDE! Må ha dokumentasjon, hvis ikke står bløffen din i seriøst fare for å bli avslørt!!! Gjerne bilde både av mage og sprettrumpe! som helt sikker er like lekker som i Hannes skitne fantasi ;)

Skrevet

Sponge - Hehehe, min skitne fantasi er nok mer firkantet enn din bakende iallefall:) Skikkelig kofferthjerne her i gården:) Og magebilde må på banen ja, det er pliktig:))

Skrevet

Men, men - gubben har jo akkurat reist sørover med laptopen med alt av bildebehandlingsverktøy på, så jeg kan ikke retusjere så bra som jeg burde! Dette blir en klar utfordring for min svampaktige hjerne...

Skrevet

Men jeg har ikke retusjert mine bilder... bare kutta av hodet for å begrense medusa-effekten litt. Vil jo gjerne at dere skal fortsette å være her, ikke bli til stein.

Skrevet

Greit, skal se hva jeg får gjort. Kan vi snakke om noe annet nå? (Så kanskje hormonhjernene deres glemmer det igjen...)

Skrevet

Ja, dere kan sende litt energi til stavanger?:) Jeg skal liksom fikse analysen på masteren min, men hjernen har kortsluttet...

Skrevet

fins jo mye å prate om heller enn firkantrumpa di.....

Her er et par forslag som begynner på bokstaven F for Firkantrumpe: Fisk, Forretningsideer, Flakonger, Finske Forfattere, Ferskvarer, Frekke Fantasier, Franske Fristelser, Fersken og andre Frukter, Fremskrittspartiet, Fjonge Festdrakter, Frikadeller, Fart osv.

Skrevet

Vi kan ta den vi - jeg mener, vi har klart å få inn 69 innlegg på dene tråden på hvor lang tid, en liten master tar vi da i løpet av morgendagen?

Skrevet

Supert, da sender jeg den på e-post:))

Skrevet

Aiaiai! Så en gang at man kunne estimere sitt engelske ordforråd ved å ta antallet ord på "o" man kunne og så gange med 100 - skal vi ta en ny øvelse her? F er jo en lite attraktiv bokstav...

Skrevet

only,oatmeal, over, oak, oasis, oriented, obvious, object, objective, obliviate, observe, observation, obituary (ob...var lett), oblige, october, occur, occupy, ocult, (oc var heller ikke så ille, men nå sliter jeg...). Odour, of, off, offer, offender, oil, oointment, oyster, omaha.

Får jeg godkjent snart??

omelete, oval, ovary....nei jeg gir meg...

Skrevet

Du glemte "orgasm", ellers er det jo en interessant liste! Jepp, meget godkjent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...