Gå til innhold

Ka-ping og andre i 'twilight zone'...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sniker meg fortsatt mellom 2. og 3. trim jeg. Er liksom ikke helt der når det kommer til stripping, slimpropper og slikt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte melde meg ut av 3.tri mot slutten sist, jeg, ble litt for hektisk for meg... Men trivelig å se deg igjen!

Skrevet

Hehe. Jeg melder meg ikke ut, men svever litt midt mellom de to trimestrene...

Skrevet

I know where u live - så det er bare å jabbe med meg, du har ikke noe valg...

Skrevet

*dytter* en siste gang...

Skrevet

Har ka-ping sviktet deg? Vel, du skal jo ha henne på besøk i november, selvfølgelig akkurat den helga jeg skal til Tr.heim og hadde håpet å treffe damen in person...

Skrevet

beklager, begge to... det er et lite h#¤& på jobb idag!!! Men nå er jeg her litt :)

Skrevet

Hehe. Ikke meningen å stjele henne fra deg squarepants, men det er hun som har satt datoen, ikke jeg:)

Skrevet

Skjønner jo at jeg er for sent ute til å få plass i ka-pings travle sosiale kalender, men skal nå lure meg til shoppingtips osv allikevel. Har jo ikke vært i Tr.heim på årevis, hva bør man bruke en fredag og lørdag i den byen til? Når man er passelig gravid og sånt og reiser med damene man jobber sammen med?

Skrevet

vi skal nok greie å finne noen alternativer for deg, hva sier du Hanne? Skal vi legge hodene i bløt? Det du MÅ gjøre, kjære svampen min, er å spise på Ristorante Italiano i nordre gate! Det er en ordre!!! Du bør også ta en titt innom Zip - en klesforretning som selger store klær og klær for gravide. ikke for å handle, men for å få en god latter samt bekreftelse på at du kler deg som en gudinne :)

Skrevet

Hihi. Tipsene til ka-ping er absolutt holdbare. Viktigst er den italienske i nordre:))

Skrevet

Kommer stadig på nye tips: hvis været er greit, har jeg hørt rykter om at det skal være en litt anderledes barneklesbutikk i Thomas Angells gate (gågata i sentrum). Det er litt dyrt der, men du slipper i hvert fall klær som alle andre har :)

Thomas Angells gate og Nordre gate (de krysser hverandre) er uansett gode tips hvis godt vær. Masse koselige butikker, alle prisklasser.

Skrevet

Et annet tips er å bare hive seg på flyet til Stavanger istedet:)) Jeg har plass jeg:)

Skrevet

hihi.. hadde jo vært skikkelig gøy da!

Skrevet

Kan jeg melde meg på her?:) Er i uke 31, og laaaangt fra fødeklar.......

Skrevet

Ja gjerne:)) jeg er i uke 29 og ikke f... om jeg er interessert i slimpropper og stripping enda, men så er jeg litt over mye av det som skjer her inne også....! Jeg passer ikke inn noe sted, men nå er vi iallefall noen flere:))

Skrevet

Jeg har det likt, selv om jeg bare er i uke 25 enda.... velkommen i klubben! Nå er vi fire twilight-zone-jenter :D

Skrevet

Å, tusen takk!!!! Blir litt feil for meg å lese alle innleggene i 3 trimester om tips til igangsettelse, rier, slimpropper, stripping o.l....

Jeg har hatt truende prematur fødsel siden uke 24, og prøver igrunn å knipe her:)

Skrevet

Jeg er sikker på at vi er langt flere. Det er sikkert bare å etterlyse dem på 3. trim tror jeg:))

Skrevet

Så jeg trengte bare å gå til lunsj, så ble det liv på denne tråden? Ja, ja... Vil bare si GRATULERER til gravid 73 som har klart å knipe igjen fra uke 24 til 32., dette går jo strålende! Den lille i magen din har tydeligvis alt på sin side med en sånn mamma! og til ka-ping og Hanne - takker for tips om italiensk mat og klær, man skulle tro dere kjente meg... I november er jeg vel kanskje mest opptatt av stripping og slimpropper (NOT!!!!) og dermed ikke interessert lengre, men finnes det BRA klær til gravidøser i Tr.heim?

Skrevet

JEg var forresten innom HM i stavanger i går, og for en overraskelse det ble i forhold til HM i trondheim. Ikke bare har de mer klær der, men det er en helt annen kolleksjon og de var fine:))

Skrevet

Stavangerpushing??? Ja, jeg skal ikke fristes mye... Har en veldig kjær kusine som bor der, som akkurat ringte og fortalte at hun har termin med sin nr to 23. februar!!!! Vi har hver vår to-åring fra før, så det er jo bare morsomt hvordan vi holder følge... (Og gravid73 - hennes lille snuppe er født i uke 30 eller så, og alt har gått over all forventning fantastisk med henne!) Så Stavangertur...?

Skrevet

Takk, SpongeBob:).

Knipemusklene begynner å kjenne det nå:):):). Befriende å kunne chatte med noen som har andre interesser enn fødsler:). Ja - jeg kommer nok dit snart, jeg også - men foreløbig holder spark og vekst for meg!

Skrevet

Sikker på at det går kjempebra:D. Er det første mageknøtt, eller har du fra før?

Skrevet

Gammel traver, jeg:). To gutter fra før - 11 og 7 år.

Du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...