Gå til innhold

Da har vi vært på ul=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt så kjempefint ut med den lille=) Terminen jeg selv trodde viste seg å stemme bedre enn med hva den forrige jordmoren målte seg frem til. Terminen ble 11 mars, jeg er altså i min 16 uke, og ikke 17 som hun trodde..

H*n svelget fostervann, og var veldig aktiv=)=)=)=)

Må tilbake igjen 17 oktober.. Ble ikke akkurat lei meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så kult!!

UL er en fantastisk oppfinnelse :-)

Det er virkelig helt utrolig å se all aktiviteten uten å kjenne noe som helst (nå vet ikke jeg om du kjenner noe, men jeg var på ul i uke 12 og da var det skikkelig turnoppvisning på skjermen og jeg kjente ingen ting - veldig snodig!).

Jeg har menstermin 11 mars, men regner med å få den justert på Ul i uke 18.

Skrevet

Så bra at knøttet var velskapt og aktiv.. Og fint at terminen ikke ble flyttet så masse...

Fikk du ikke vite kjønn?? (Nyskjerrig)

Skrevet

Åh.. lik termin enn så lenge vi da=) Ja, nå sa jordmor at den kunne bli flytta på IGJEN.. Men den blir ikke senere enn 11 mars.. greit å forholde seg til da=)

Jeg så min minibaby gape, svelge fostervann og h*n turna skikkelig der inne! Men viktigst av alt, alt så akkurat ut som det skulle..

Jeg har kjent noen minimale dytt. Er annengangs! Ultralydjordmoren fikk målt alle vitale ting, som hode, mage osv.. og alt var perfekt.. PUH!!

Nå er jeg møkktrøtt siden jeg har sovet veldig lite i natt... hehe..

Skrevet

Nei, men jeg spurte ikke heller. Regna med at hun ikke hadde sett det så tidlig. Men neste gang!! Da er jeg jo 20 uker.. Da spør jeg ja.. hehe..

Skrevet

Tihi, litt kjekkt å få se babyen en gang til:Da får vi berre vente i spenning til vi får vite kjønnet:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...