Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei, til alle, uansett hvor dere er på veien:)

Trakk meg litt tilbake etter siste rundes nedtur. Det blir værre og værre for hver gang. For oss var det tredje forsøk som gikk galt.

Det er en dyster stemning i hjemmet. Vi har bare et fryseforsøk igjen nå... Og om det ikke går - hva da?

Har ikke noen tiltro til klinikken jeg får på om det ikke vil lykkes etter 4 forsøk! Desverre, sånn er det bare... Spesielt fordi de selv satt og sa da vi var på utrefning at de helt sikkert kom til å klare å hjelpe oss i løpet av 3 forsøk. Jeg blir gal av å tenke på det - for det skjedde jo ikke...

Jeg venter på mensen nå, eller jeg vet jo at den ikke kommer før i månedskifte sept/okt...og da skal jeg medisineres i forhold til fryseforsøk, så skal det gå sine dager, og først og fremst må jo embryoene overleve opptining! og det har jeg lest her inne, at det trenger jo ikke å gå bra det heller...

Men om alt går som vi ønsker, så vil vi få svar i midten på november... hva som skjer etter det om det ikke går tør jeg ikke tenke på for vi har absolutt ikke tiden på vår side...jeg vil fylle 40 til neste år...og jeg hadde en grense der liksom, men nå som det ikke har ordnet seg, så kjenner jeg at jeg blir desperat! Og det vil jeg jo ikke bli. Men øsnket er jo så stort...

Klem til dere alle, og lykke til videre:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6367650-ville-bare-si-hei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Rolin!

Vll bare ønske deg lykke til. Håper at det er fryseforsøk som er tingen for dere. Skjønner så godt hvordan du har det. Hva skjer videre????

Vi holder på med tredje forsøket selv,og klaffer ikke det, så gir vi oss.

Selv om det er frustrerende å tenke på,så orker ikke jeg mere av denne prosessen. Det er så mange år som vi har prøvd så nå får det være nok. Vi har jo iallefall klart å få et ivf-barn og er takknemlig for det.

Du har jo som du skriver ikke akkurat alderen heller. Etter 36år er det mye vanskeligere for å lykkes,men spørs jo selvfølgelig hva slags diagnose man har da.

Uansett så håper jeg dere lykkes.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6367650-ville-bare-si-hei/#findComment-6367961
Del på andre sider

Hei Rolin :o)

Forstår godt at du har trukket deg tilbake en periode.

Her er det jo mange triste historier (men meldigvis også gladmeldinger).

Hvilken klinikk hører dere til?

Blir spennende på siste frys, jeg tipper det går rette veien for dere :o)

Det er faktisk 70% av eggene som tåler opptining (i følge St.Olav), så det tilhører vel heller sjeldenhetene noen av historiene her inne fra.

Vi fikk 6 egg på frys da vi hadde vårt første ordinære forsøk, og vi har nå tint 4 av de, ett har ikke klart seg, så vi har 2 igjen. Skal i gang med vår 5.innsetting, men fremdeles første forsøk.

Jeg syner det var litt vel freidig av klinikken å "love" å hjelpe dere på 3 forsøk. Sist gang jeg snakket med de på St.Olav, klagde jeg min nød over at det var 4.forsøk...Fikk da til svar at det var da "ingenting" i forhold til mange mange andre. Så det varierer nok veldig dette med hvem som lykkes på 1,2,3,4,5 osv forsøk.

Jeg fikk forresten beskjed om at siden jeg har et barn fra før så ville jeg har sååå stor sjanse på dette. Dette velger jeg selvfølgelig å klamre meg til, men likevel : jeg er på forsøk 5 nå....

Vil bare sende deg en stor klem med ønsket om å lykkes på dette forsøket!! *Krysse fingre*

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6367650-ville-bare-si-hei/#findComment-6368146
Del på andre sider

Hei Rolin

Skjønner at du ikke helt tror på at klinikken lykkes nå, men det kan jo være nettopp dette forsøket som det går bra på:o)!!

Tror kanskje klinnikkene og sykehusene ønsker å gi en håp om at dette kommer til å gå bra, samtidig som det kanskje ser slik ut på prøvene når de sier at vi kommer til å klare det på 3 forsøk. Men kanskje litt forsiktig optimisme fra deres side hadde vært bedre?! Uff ikke greit det her.............

Jeg fikk også beskjed om at her var forholdene helt topp da jeg skulle sette inn egg, de lovet ikke noe, men samtidig ble jeg jo veldig håpefull! Og det var jo bra og dumt på samme tid, fordi vi lyktes jo ikke.

Du får prøve å klamre deg til det Lenn skriver, at 70% av eggene tåler opptiningen:o)!!!

Oppmuntrings- og lykketil klem sendes deg:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6367650-ville-bare-si-hei/#findComment-6368511
Del på andre sider

Hei vennen...

Uff, så trist å lese og jeg skjønner deg såååå godt!!

Jeg gikk offentlig. Har hatt 3 forsøk og 1 frys......nada:(

Legene ga meg 90% sjanse på at dette skulle de få til.....javel?

Ingenting i magen min enda...

Jeg har ikke tiltro til de mere og går nå privat og DE har jeg tro på og jeg gleder meg noe så helt sinnsykt!!!

Jeg skal til Husken:)))

Du MÅ ikke gi deg!!

Har du råd og styrke, så må du ikke gi deg!!!

Hvor holder du til?

Hva har dere prøvd av "metoder"?

Hva er problemet?

Klemmer...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6367650-ville-bare-si-hei/#findComment-6368675
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...