Gjest Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 hei. er du her eller sitter du å kvælver ned diverse kjærringråd?? =0) spent på hvordan det gå med deg....er utrolig kjedelig å ikke være en av di runde magene her inne lenger...buhuuuu,føler meg litt utafor nå.... ikke mange dagene til termin nå,så snart har du lille emil luca her.et veldig pent navn.(at jeg ikke tenkte på det da...) tenk,fredag har jeg termin.....da skal jeg feire litt tror jeg,hehe... skal plokke plommer i dag,hos henne jeg jobber for.er avløsere i en kennel med en drøss av pyreneer hunder.sånne store hvite boff boffer,hehe..di er så skjønne at.har hvalper nå,så jeg må vel ha på vernesko.....blir sånn klakk klakk rundt tærne når di kommer.mulig di ser på meg som et bein eller noe.....(bare di ikke graver meg ned) er bedre av hodepina.kolapset tidlig den kvelden,og sov til mårran.hørte ikke knærten en gang!!! mannen tok seg av det,gudsjelov...var virkelig sliten ja,så et godt råd når du kommer i barselsperioden..få deg en hvil innimellom.ting tar på,og man er ikke så pigg som man tror... har ikke fått opp melka ennå.han sover jammen 4 timer i strekk,så det blir litt vanskelig å amme ofte.men jeg prøver ennå.. skal ut å shoppe klær til Thor i dag.alt jeg har er fr 56 og oppover,og det svømmer han i....fikk litt av nevøen,så vi berget helga,hehe.. skulle vel tatt dukkeklærne til ungene i bruk alikavell.. off som jeg savner klagetråden til verpehøna,og det å være med i opprop....går det ann? ikke mange dagene siden jeg ønska meg bort fra listene,og i fødsel....så fort glemmer man ja.=0) håper du har det bra,og at du enten ligger på føden,eller er på tur dit snart....!!!!!!! må da vel funke noe av det du heiv i deg vel??? klemz fra meg =0)
Gjest Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Å HVOR HAR SÅ DEN DAMEN GJORT AV SEG DA???? PÅ FØDEN HÅPER JEG,ELLER??? =0)
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Er her jeg vettu! Koselig du tenker på meg da! Ingenting skjer hos meg i hvertfall.... lei er jeg da.... Noe er galt med dataen vår så jeg prøver å skrive til deg igjen i morra!
Gjest Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 søren å....trodde virkelig du var i gang nå....hrmph.....kan jeg si: SE TIL Å FØDE DA JENTE!!!!!! håper du snart finner veien til føden,nå er jeg utolmodig på å se knøttet ditt......=0) vi tastes i mårra.nattinatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå