Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Går til kontroll hver uke og har nærmest trødd ned føden de siste månedene fordi jeg har kjent lite liv...babyen har det alltid like fint! men nå har jeg ikke kjent liv siden i går kveld og er bekymret, er rett å slett drittlei av og ringe føden. hvorfor er mitt barn så rolig? er konstant bekymret...
lykkeliten født-23.10 Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Samme her!! Uke 36. Kjenner nesten ikke liv i d hele tatt. Har ikke vært på noen ekstra kontroll, kjenner liv hver dag men d er veldig lite. Noen "seige" bevegelser i løpet av døgnet. Sist husker jeg at gutten min sparket sånn i ribbeina at d gjorde skikkelig vondt. Denne krabaten "sitter" så d er vel derfor d er annerledes kanskje. Er også bekymret, og blir glad hvergang jeg kjenner en bevegelse. Sa d til JM på fredag hun reagerte ikke engang så d må jo være ganske normalt tenker jeg:)
Fister Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Hei! Uff, ja det er så kjipt å gå og være bekymra!! Det ble til (nok) en tur på føden igår, hvor alt selvfølgelig var i skjønneste orden - vesla hadde visst bare tatt seg en ordentlig lang skjønnhetssøvn derinne (hun må bli skikkelig skjønn!) Men ring, ring! Det hjelper... Jeg har slutta å tenke at det er fjollete (nesten) - det er det de er der for! PS: Jeg er 39+5, og har hatt mange sånne "stille perioder" den siste måneden. Igår sa de at det til dels selvfølgelig skyldes mindre plass til bevegelser, og til dels at det er vanskeligere å merke liv når man har kynnere (og dem har jeg mange av nå...) Håper snart jeg føder så jeg slipper for de bekymringene (så kommer det jo nok noen nye, men heller det!)
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Jeg har kjent masse liv i perioder, men det er dager hvor det er roligere (som igår og idag), er da svært bekymret her også. Men siden jeg kjenner bevegelser (glidend og mer seige) så prøver jeg å forholde meg rolig.
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Samme her. Har kjent masse den siste tiden, men fra igår ble det merkbart stillere. Begynte på uke 36 igår. Jeg kjenner liv mange ganger daglig, men det er også som du sier mer sige bevegelser og mer glidende. Leser om detet stadig, så jeg antar at det er normalt. Men jeg syntes nå det er så delig og koselig å kjenne så jeg savner det.
Billy 2 Foedeklar Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Kanskje babyen din sover mye om dagen og heller er våken når du sover ? Det er iallefall min, begynner på kvelden og når jeg er våken om natten likevell, kjenner jeg ofte at det beveger seg.Jordmor sa at dette kan bety en nyfødt baby som er våken om natten til å begynne med !
Billy 2 Foedeklar Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Glemte å si at jeg også er i uke 36
mor til prins Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 har hørt fra en venninne som tok keisersnitt i uke 35 at fra uke 35-37 har babyene en slags soveperiode. derfor var det også vanskeligere å få babyer til å suge når de er født i denne perioden.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #9 Skrevet 19. september 2006 HEI nå har jeg vært nede på føden og alt var fint.!! det er vel bare jeg som ikke kjenner alle bevegelsene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå