Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Lakrisrot-te skal visst fra gammelt av kunne sette i gang fødselen. Det skal visst ikke brukes før helt oppunder termin fordi den skal ha så god effekt. Noen som har forsøkt den?
♥nonah♥ Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Håper ikke det! Jeg hadde tarmkolikk tidlig i svangerskapet, og fikk anbefalt å drikke anis eller laktis te for ¨å hindre at barnet også får kolikk.. Det er alt jeg vet:)
Gjest Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Jeg er selv kun 9, 10 uker på vei og drikker lakrisrot te, jeg drikker det istedet for kaffe og fordi jeg har lavt blodtrykk. Jeg har ikke hørt om den effekten du beskriver, men jeg vet at lakrisrot kan heve blodtrykket noe.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Var inne på en urteside og der stod det at gravide ikke skal drikke eller innta lakrisrot under noen omstendigheter... Vet ikke om det gjelder for å sette igang fødsel også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå