Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan står det til med dere jenter? Selv har jeg litt mensmurring, ømme bryst litt av og på og føler meg veldig oppblåst.

Har ikke fått noen blødning så det er nå positivt, i morra faller dommen.

Sunniva 78 er du her eller? Vi ligger jo helt likt i løypa med fryseforsøket, og etter det jeg har forstått har vi hatt like symptomer/bivirkninger...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6367364-status-rugeklubben-36/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei inganil!

Joda, er her jeg!

Har nettopp vært og kjøpt inn test til i morra,

huff å huff som jeg gruer meg...

Det er disse mensmurringene som gjør meg så usikker...

Hadde jo det sist også, og da gikk det bra, men likevel...

Har også litt ømme pupper, og mye luft i magen.

Ååååå, jeg holder nesten ikke ut altså!!!

Herregud, det er nesten uutholdlig må jeg si. Huff, synes jeg har mindre symptomer også. Hadde jeg kunt tatt en urintest nå, ja da hadde jeg tatt den på timen.Men jeg må nok fint vente til bloprøve 2 er tatt i morra.

I og med at jeg har vært så heldig å fått to friske gutter, skal jeg ikke sitte her å klage. Dette blir jo bare en super bonus viss det skulle gå bra:o)

Masse lykke til med deg i allefall!

Dere har sikkert lest innlegget mitt fra tidligere i dag...

En liten del av meg sier; du er gravid!!!!!

Mens en annen litt større del sier; hmmm, vent litt nå, det var ikke SÅ tydelig resultat som sist....

Åååå, blir gal av å tenke slik fram og tilbake!

Meen, skal prøve å glede meg mest mulig.

Annonse

jg har hatt disse mens murringene fra ca 3-4 dag etter at jg satt inn egget...sist merket jg ingen ting i d hele tatt...nå er d bare 2 dager til jg skal ta test....jg tenker sånn som dg...litt stikking her noe der...ja,nei,ja,nei.....huff jg spurte legen om d fantes noe til mannen så han kunne kjenne hvordan vi hadde d.....legen sa: de hadde ikke klart en dag en gang......krysser alt d jg har...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...