Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Hei, For dere med erfaring ang slimpropp. Den var ikke til å ta feil av nei. Hvor lenge etter fødte dere, spesielt for de som mistet den like før / ved og etter termin?
2nj♥ Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Slimproppen min gikk 3 dager over termin ca kl 17, og da kom riene for fullt nesten med en gang. Så klokka 19 var vi på føden og jeg hadde 3 cm åpning. Hadde kraftige og effektive rier og etter 7 timer var gutten ute.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Oi... det må jeg si. Har ingen rier eller kynner så langt. I går tøyde jordmor livmorshals og jeg hadde kynner resten av dagen nesten hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 De kan sette akupunktur for å fremskynde modning og fødsel.
Janne A (24/9) Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Hos meg gikk den etter termin, og også her kom riene kort tid etter. De ble ikke vonde med en gang, men jeg var ikke i tvil.10n timer etter at slimproppen gikk, var barent født. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Slimproppen gikk 6 dager etter termin, fikk rier noen timer etter og jenta ble født etter 24 timer.....
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Hei igjen og takk for alle svar. Skjønner at det kan gå fort her i fra. Har i tillegg akupunktur time i dag... hmmm
Tredje nurk underveis Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 Slimproppen min gikk på søndag, da var jeg tre dager over termin. Det har kommet litt til i går og i dag. Men hvor ble fødselen av? Har kjent en del vondter siden lørdag kveld, men føler det har stoppet litt opp nå. Skal til akupunktur i morgen, håper det får fortgang på sakene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå