Gå til innhold

HJEEEEELP!!!! JENTER HJEEEELP MEG!! (CB-DIGITAL POS??)

Anbefalte innlegg

Tok en cb-digital i dag morres. Ble 'ikke gravid' men tok ut testen, det var en svaaaak strek der!! Tok den fordi jeg har hatt masse stikkinger i underlivet det siste, samt litt kvalm, festebl? og veldi trøtt...vær så snill å hjelp meg! Noen som har erfaring??

Fortsetter under...

Jeg har også fått det resultatet og så to blå streker, var ikke gravid men stusset litt over de blå strekene. Tror ikke de har så mye betydning, det er nok resultatet i vinduet som er riktig. Ta evnt en ny test om noen dager.

Ikm på torsdag/ferdag...men denne testen måler jo det samme som de andre gravitestene, hcg som gir utslag i to streker. Forskjellen er jo bare at svaret kommer digitalt, og dersom det er en veldig svak strek tror jeg personlig at det er for lite til at den sier at du er gravid..skal ta en ny om 3 dager..

Om du venter til i allefall IKM dagen, og helst noen dager over (siden du sikkert tenker en del på testen, så kan nok det utsette tanta en dag eller to...) så slipper du å kaste bort tester, om mensen er noen dager for sen, og du får et sikkert svar.. :) Men det bestemmer du jo så klart selv.. Bare et lite råd. :)

Lykke til!! Håper du får to streker. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...