Gjest Skrevet 19. september 2006 #1 Del Skrevet 19. september 2006 Ka syns dokk?? E så utrolig mang fine navn, men å bli enig med samboer det e itj bare bare.. Baby`n får sambper sitt etternavn, så synes egentlig at æ kan få bestem navn heilt alein:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. september 2006 #2 Del Skrevet 19. september 2006 Heine er knalltøft! Liker det kjempegodt. Kunne egentlig tenkt meg å bruke det selv, men mannen min er litt usikker. Det klinger ikke like bra på hans morsmål som på norsk:( Men Heine er et bra navnevalg, synes jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 19. september 2006 #3 Del Skrevet 19. september 2006 Kjempefint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perny Skrevet 19. september 2006 #4 Del Skrevet 19. september 2006 Heine er veldig fint. Og ikke så vanlig. Det syns jeg er en fordel. Det går også an å hete "bare" Hein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #5 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg liker det ikke så veldig godt, men tror jeg kunne klart å bli vant til det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neverstill Skrevet 21. september 2006 #6 Del Skrevet 21. september 2006 heine-ken hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå