Gå til innhold

for sent med 3D ul....??

Sprudle *født en liten jente*

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen :)

Nå har jeg endelig fått litt extra penger tilovers og har veeeeldig lyst til og ta 3D.... men er det noen grense på når man ikke kan ta det lenger!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen :o)

Jeg tror jeg leste på majorstuaklinikken sin hjemmeside at det det beste var å ta bildet mellom uke 24 og 34.

Men nå ser jeg at hjemmesiden dem er nede.. Kanskje noen andre vet helt sikkert...

Skrevet

jeg ringte dem jeg... bestilte time.... skal i morgen!!! gleder meg som en liten unge!! :) hihi...

Skrevet

Såååå moro!! Gled deg! Det er en fantastisk opplevelse...

Gleder meg til å høre åssen det gikk!! Du må bare skrive når du er ferdig i morgen!

Ha en topp dag!!

Klem

Skrevet

tusen takk :) håper jeg blir fornøyd!!

Skrevet

Gled deg VELDIG!! Vi var på torsdag å det var helt fantastisk. Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte da jeg så den lille prinsessa vår. Helt fantastisk... Lykke til...og nyt det!! :-)

Skrevet

tusen takk... :) men dere som har vært... jeg droppa den medisinske delen pga at jeg har vært på kanskje 7 vanlige ul som er sjekk av hvordan utviklinga til babyen er... hun på klinikken mente da at jeg ikke trengte medisinsk vurdering der for den ble tatt i vanlig ul uansett.....

og derfor ville det bare koste 500kr for bilder og dvd.... :)

Skrevet

Høres ut som en superplan :o)

Kos deg masse!!

Skrevet

Er det virkelig sant at man kan få 3D så billig altså hvis man dropper vanlig ul.

Venter spent å høre fra deg i dag. Håper du ble fornøyd.

Ha en finfin da.

Klemz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...