Gå til innhold

Kan dere se på ultralydbildet mitt ? Og si hva dere tror ?

vimseline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanskelig å si.....men dette bildet er veldig likt mine i uke 6. Da så vi 2 sekker.Mine lå lengere unna hverandre slik at det på en måte aldri var i tvil.

Er bildet fra et senere tidspunkt er det vanskeligere for da er foster og plommesekk like store, og da burde det vært 4 "ting" der inne.....

Dette ble du nok ikke så klok over......

Ta kontakt med din nye fastlege snarest og be om UL slik at du får et klart svar. Det er ikke noe gøy å lure.

Lykke til!!!

Tusen takk for svar.

Dette bildet ble tatt i uke 6. Og legen mente det til høyre var foster og det til venstre var plommesekk. Jeg stoler ikke helt på det. Har hatt skyhøy hcg verdi.. 13256 ca 14 dager etter DPO og 27920 16 dager etter DPO. Jeg har allerede veldig synbar mage, og jordmor fant hjertelyden i uke 9+, men reagerte på at den var høyt oppe.

Hva tror du ?

Annonse

Hcgen din indikerer helt klart 2 stk og siden UL din var i uke 6 tviler jeg på om fosteret allerede er like stor som plommesekken. Det ser da helt ut som mine 2 da vi så dem i uke 6......

Det med hjertelyden er vanskelig for du kan bære veldig høyt selv om det er 1.

Har jordmoren din UL?

Du kan evnt betale for privat UL hvis du ikke får ny!Men det bør du få synes jeg med den høye hcgen ;)

Du må mase!!!!

Hm.... jeg tenker også at det så ut som to stk,fordi det var så lik størelse på de to "tingene".Så selv plommesekken på mitt foster i uke sju,og den var mye mindre enn hva embryoet var.

Det må i så fall være en-eggede tvillinger da,siden de deler foster sekk?

Selv har jeg to eggede gutter og da var UL bildet helt anderledes.

vil bare høre her jeg.. dere som har målt hcg.. Jeg hadde hcg på 200 for 10 dager siden og nå er den på 4000. Lurer bare på om det kanskje kan være to? Jeg selv er 6 uker men de mente på ul at jeg bare var 4-5 uker.. Noen som vet? bare litt nyskjerrig;)

I fare for at du skal bli fryktelig skuffet så vil jeg kun anbefale deg å bestille time hos lege og til UL, igjen. Syntes veldig mange av innleggene er "sikre" på at du venter to. Men dette er jo ikke noe medisinsk forum.. Men prøv å ha litt is i magen og kontakt lege for nye hcg prøve og bestill UL. Lykke lykke til. Skal følge med deg videre.. Klem klem

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...