Gå til innhold

rugedag 13:( begynte å blø litt i går...

Anbefalte innlegg

Ser ikke ut som det skulle gå denne gangen gitt.. F.... også begynne å blø før jeg skal ta test da... er det vanlig da.. trodde ikke man begynte å blø før man evt sluttet på de progesteron kulene.. Noen som har opplevd det samme.....? Har jo fått ei jente på 2 forsøket for 3 år siden. så jeg skal vel bare takke meg til det... Men er jo helt ødelagt, trodde liksom det skulle kanskje gå greit denna gangen siden det har skjedd før.. og nå lurer jeg liksom på om jeg kan få flere forsøk.. dette er jo det tredje........ Noen som vet?

Fortsetter under...

Hei hormonkula!

Jeg har også hatt blødninger fra ca rugedag 13 ved mine forsøk, har alltid hatt positiv test og blod prøve. Har desverre mistet i løpet av 14 dager etter det. Det var mine erfaringer, men du må holde mote oppe det er jo noen som får en liten blødning og det går strålende alikevel:o).

Lykke til, håper virkelig det går bra for deg.

Hei Hormonkula.

Man kan blø litt selv om man er gravid,men det er som regelt ikke noe bra tegn. Det er bare en test eller blodprøve som kan gi svaret.

Du får tre nye forsøk etter å ha fått barn. Jeg regner med at det er første søskenforsøk du har hatt nå? Isåfall har du to forsøk til.

Ønsker deg lykke til!

Klem

Hei på deg

- høres ikke så bra ut når man får blødninger...men alt er jo så veldig individuelt. Jeg har hatt 3 forsøk. Blødde på dag 17 og 18 de to første forsøkene, og da fikk jeg jo tatt test begge gangene før jeg begynte å blø... men det var jo i grunnen ikke så forferdelig artig, for de var jo selvfølgelig negative:(

På tredje forsøk begynte jeg å blø på dag 13, så da rakk jeg ikke å ta testen før....

Annonse

Huff, huff så kjedelig.

Tror det er mange som begynner å blø så tidelig. Jeg begynte på dag 10 etter første ordinære forsøk. På dag 12 sa klinikken at jeg kunne slutte med progesteron kapslene.

Kos deg med jenta de, og lykke til med neste forsøk.

Takk for svar. Nå har jeg fått grini ut.. tatt en test og ringt sykehuset:) testen var negativ.. men det regna jeg med:) nå skal jeg bare få en mens i oktober, så skal jeg starte på nytt.. skulle visst nå få en annen og sterkere kur.. har veldig få egg på egguttak, så de ville sette meg på noe sterkere:) menopur mins jeg det het.. noen som er kjent med det? Ellers så vet jeg at jeg er superheldig å har ei velskapt jente på 2 år:) Men alikevel er det trist når det ikke gikk igjen.. ja ja.. får starte på ny med nytt mot.. skulle bare ønske jeg hadde nok egg i frys for å ta fryseforsøk, så jeg slapp å ta hele mølja i gjen... var liksom tredje gang nå jeg har tatt alt fra bånn av... Men selfølgelig, det finnes andre som har vært igjennom verre episoder en det jeg har med dette.. Ønsker alle her lykke til .. Så dukker jeg vel opp i gjen ved nytt forsøk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...