Gå til innhold

noen flere som sover dårlig??

<3_2gutterogeijente_<3

Anbefalte innlegg

Hver natt så våkner jeg flere ganger.. Gjerne 5-6 ganger.. Det er så slitsomt da jeg faktisk blir ganske trøtt når jeg skal opp.. Noen flere enn meg som sover dårlig? Går inn i 7. uke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. Trøtt og kvalm er ingen allright kombinasjon.

Jeg tror jeg sover dårlig fordi jeg må opp 3-4 ganger om natten for å tisse. Dette har vart ca 1 uke, men nå begynner jeg å merke at jeg også blir trøtt på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover godt når jeg først sover, men jeg er oppe så mange ganger om natta for å tisse.. Det er slitsomt. Men bra jeg kan veien til do med øynene igjen. ;)

Er mer plaga med svimmelhet og slapp i kroppen. Liksom pumpa for energi.. Og sambo skjønner det liksom ikke enda, for magen har jo ikke blitt større.. ;)

Men den kommer nok tidsnok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 11 i dag, og di siste nettene no så har jeg sovet dårlig, våkner mange ganger i løpe av natta og må på do, får ikkje sove før 3 halv 4 heller, ligger bare og vrir meg... det er drygt...

drømmer også mye når jeg først har sovnet.

før så sov jeg veldig godt om natta, men ikkje no lenger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres kjent ut. Er8+ 4. Føler meg liksom urolig i kroppen og våkner ofte. Våkner ikke bare når jeg må på do... Drømmer mye også, slik at søvnen blir urolig...

Vier tapre vi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover litt dårlig jeg også..var oppe og tisset 8ganger i natt tror jeg og drømmer så mye rart.Er 8+4i dag og sover den dupp på dagen for og komme meg igjenom dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

Jeg sover også dårlig, eller dvs jeg våkner hver natt ca kl fire og må tisse og er sulten. Jeg spiser som regel et eple på sengen som døyver den verste sulten, men får sjelden sove igjen før kl seks-syv.. Så ja, ganske tøft når man har tidlig skole, jobb og oppussing av leilighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sover ikke godt nei... våken 3-4 ganger fordi jeg må tisse..huff.. er bare i uke 6.. gruer meg til beibien begynner å presse der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover også dårlig, våkner 4-5ganger i løpet av natten og drømmer masse rart!! men er ikke begynt å må tisse så mye enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sover ganske dårlig for tiden. Vondt å ligge både på siden og magen, siden puppene er så ømme.

Må ofte opp og tisse, og drømmer mye rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAAA!!! Er såååå frustrert fordi jeg som en zombie hele dagen, men våkner 5-6 ganger hver natt og våkner like sliten som jeg la meg.... Må heldigvis ikke opp og tisse hele tiden da. Men syns alikevel veeeeldig synd på megselv.... ;) Er i uke 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...