Jeanette26 Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Hei Hei..Jeg er ganske ny her...Så jeg lurer på er det flere med Pco her som skal til prøverør på Haukeland...Jeg holder på med sprøyter nå og nese spray....er på dag 6 med sprøyter...Har vært på ultralyd i dag...Og legen sa jeg hadde 19 egg....skal tilbake på ultralyd på torsdag fordi eggene mine var ikke modne nok..Er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ spent..Vis alt går etter plane blir det egguthenting sluttet av uke 39...Det er vårt første forsøk....og jeg har en sånn indre ro som sier meg at dette vil gå bra,men samtidig tillater jeg ikke meg selv å tenke sånn...Er så redd for å bli skuffet....Er det noen andre her med PCO som har vært på Haukeland og har noen gode historier og fortelle?????????? Hilsen en som vil ha barn i magen... Sender masse babystøv til alle som er i samme situasjon....:) Stor Klem...:)
goldenbaby Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Heisann! Jeg er like etter deg i prosessen... Skal forhåpentligvis ha uttak og innsetting i uke 40, jeg også på Haukeland. Har sprayet i 3 uker og skal begynne med sprøyter i morgen. Både gleder og kvir meg men mest gleder meg :-) Jeg har også PCOS så vi er jo ganske like :-) Jeg har nettopp fylt 27 år og dette er mitt første forsøk også.. Må innrømme at jeg varierer fra kjempepositiv til depressiv :-) Men tenker jo på alt som liksom skal være i min fordel: alder, vekt, ikke-røyker, min manns supermenn... :-) Men så hører man jo om at de med PCO/PCOS har større sjanse for spontanabort og komplikasjoner og da blir jeg negativ igjen.. Men det SKAL gå bra!!!!! Er du fornøyd med Haukeland eller? klem
Jeanette26 Skrevet 19. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2006 Hei Hei Takk for svaret ditt..:)Jeg er veldig fornøyd med sykepleierene der ...Jeg syntes ikke det er så lett å forholde seg til legen de...har jo så himla dårlig tid.... Jeg er nettopp fylt 26 år....og minn mann har også supremenn....:)Hehe..jeg velger å tro at det er positivt.... Hvor i Bergen er du fra?? Jeg er fra Blomsterdalen,men nå bor vi på Nesttun...!! Lyst å bli bedre kjent på msn så må du si fra...det hadde vært greit å snakke med noen som er i samme situasjon.... Håper vi snakkes....MASSSSSSE lykke til ..håper det går bra for dere...:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå