Gå til innhold

åhhhhhhhhhhhhh

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vil ta over "mannen" min.... er så lei nå og jeg kunne kasta han ut vindu!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi sann...hva er galt?

Skrevet

bare går meg på nervene! han er så utrolig kjedelig og barnslig... og blir sint bare av å se på han!! lagde akkurat god kveldsmat til han da tok han en bit og la den fra seg, sitter sur i sofaen å ser en film! føler at forholdet har blitt helt dødt... prøver å si d, at vi bør prøve å jobbe for å få det bedre sammen men han virker likeglad med alt!!! var ikke sammen lenge før vi ble gravide... føler at jeg har vokst litt etter jeg ble gravid, mens han bare blir mer barnslig! vet jeg har hormoner ,men kan det være så ille!!

Skrevet

Det var kjedelig å høre.. Men tenk på at det går opp og ned i ethvert forhold. Det er desverre ikke alltid rosenrødt. (Gid hadde det vært det=).. ) Men han trenger vel bare litt mer tid på seg til å bli voksen. Man blir liksom litt "tvunget" til å bli voksen når man skal bli mamma, og dette tror jeg er en naturlig moderlig greie som bringes frem i oss allerede mens vi er gravide.. Men for mannen er det sikkert enda uvirkelig.. Gi han litt tid, snakk om det, så skal du se alt ordner seg=)

Lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...