Gå til innhold

"Hemmelig venn"..er du med på det?


NEI-TIL-LAKEN

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

de som ønsker å delta sender en mail til ei som tar på seg ansvaret her å delegere venner ..hun kaller seg minstn mener jeg...men ikke helt sikker, uansett, så sender vi mail til den adressen som blir lagt ut her på "hemmelig venn"innlegget. Samme dag eller neste dag vil du motta din hemmelige venn...da får du nicket og navn og adresse til hun du skal sende noe til i posten! Du sender det du vil, men kjøper du noe er det sagt at det skal være en grense på 50 kroner! I brevet/pakken kan su skrive noen hint om deg, men avslør aldri ditt nick eller navn der...det skal denne personen du har sendt gave til prøve å gjette seg frem til, men 1 mnd etter tildeling vil det bli lagt ut en liste der det står hvem som du var hemmelig venn til, og hvem som er hemmelig venn til deg, så alle som deltar må sende brev, ellers blir de "offentliggjort" i ettertid, og får ikke delta neste gang, siden de ikke følger opp! var en del i første runden osm ikke fikk noe i posten, og for at det ikke skal skje igjen, blir altså det lagt ut en liste 1 mnd senere!!!

Jeg er med for første gang, har sendt gave til min venn...og venter i spenning i posten på å motta noe av en annen....

 

håper du fikk litt inblikk i hva dette dreier seg om...jeg er ikke så god å forklare....men det er da ca riktig alt som står der.....!!

 

håper du blir med på neste runde da...skal vist komme flere i fremtiden..gjelder bare å være pålogget da det skjer...hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vi være innlogget akkurat når de inviterer til denne "hemmelig venn" saken, eller?

Hørtes litt artig ut, dette her, så får se om jeg får blitt med neste gang... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, men det kommer jo stadig nye inlegg på skravlesiden, så skal litt til å finne igjen gamle innlegg.....men akkurat hemmelig venn innlegga blir stadig dytta fremover til første siden på debatten..., så du finner det nok i løpet av dagen ja..hehe, men derfor jeg skriver en fordel med å være pålogga når inlegget kommer, så en slipper gå glipp av moroa....men kanskje det går an å søke på det inlegget?? for det går jo an å søke på så mye her....

ja må bli med på neste runde...!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...