Gå til innhold

For en herlig opplevelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg vært på deilig kroppsbehandling for gravide! Visste ikke så mye hva det gikk ut på, annet enn at det skulle vare i 1,5 time. Fikk dette i bursdagsgave fra min kjære i august.

Jeg har lest flere innlegg her hvor andre ikke har fått massasje og slikt når de har vært på slike behandlinger for gravide. Men det fikk jeg! Massasje av hele kroppen med deilige kremer for gravide. Jeg ble pakket inn i plast for at kremen skulle få trekkes godt inn i huden. Og til slutt ble ansiktet renset, massert, fikk ansiktsmaske og til slutt påført dagkrem. For en luksus!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes jo helt nydelig ut da!!

Et litt dumt spm.. når du ble masert.. satt du? er jo ikke så behagelig å ligge på magen ..

har tenkt til å bestille massasje ... men er ikke så behagelig å ligge p åmagen lenger..

Litt dumt spm kanskje men.. ;)

Skrevet

Jeg har en valgfri behandling igjen på gavekortet jeg fikk av min samboer - har veldig lyst å prøve dette greiene som du forteller om her. Trenger absolutt en full kroppsmassasje og dulling ja ;o)

Så fin bursdagsgave du fikk :o)

Vi har det godt med så omtenksomme menn...hehehe......

Skrevet

Åh, dette hørtes deilig ut. Hva var prisen? Det hørtes veeldig dyrt ut... :) hehe... Vurderer noe liknende selv. Hvor var det du gjorde det? Snille mannen din ja :)

Skrevet

Jeg bor i Tromsø, så jeg fikk dette gavekortet fra min kjære på en plass som heter Vigdis essens dagspa. Hele herligheta kostet 1150,-. Litt dyrt synes jeg, men det var nå en gave..

Siden dette var et spesielt opplegg for gravide mellom 3. og 6. mnd i svangerskapet, hadde de tatt hensyn til hva man tåler og ikke tåler på dette stadiet. Det er jo ikke alle typer kremer og oljer som skal brukes under graviditet.

Under vanlig massasje ligger man jo på magen. Men idag ble jeg bedt om å ligge på siden mens hun masserte og løste opp muskelknuter i ryggen og skulderbladene mine. Først den ene siden og etterpå den andre. Lå på en måte i et slags stabilt sideleie.

Regner med at gubben blir å stryke litt ekstra på meg nå i natt, baree for å kjenne på en ultra myke huden jeg har fått... :-)

Skrevet

Sukk... sier jeg bare. Tenker du lever en stund på den opplevelsen der ja :) Kjempefin gave da! Tror jammen jeg må hinte litt til sambo i tiden før jul...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...