Gå til innhold

Edvard eller Julian?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva skal man velge...

 

Er + og - ved begge navnene.

 

Julian er nydelig, men og veldig på vei opp. (sambo synes og det høres litt feminint ut) Mer motenavn, kurven viser kjempeøkning, men søtt.

 

Edvard er et sterkere navn og sansynligvis mer kledelig på en voksen mann. (skal jo være voksen meste av livet sitt) Ikke på vei opp på poppislista. Få som heter det i hans generasjon. Kanskje ikke så søtt på en baby? Ellers et pent navn da.

 

Hva er meningene der ute? Kan nevne at bror heter William.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gått for Julian men det blie litt likt med william sånn i uttalelsen da??!! Edvard er ett litt "eldre" navn ja;) Ikke det søteste babynavnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker nok Julian best. Kan jo nevne at jeg hørte om en liten gutt som var oppkalt etter bestefaren sin som het Edvard, og fikk navnet Edvin. Kanskje noe å vurdere det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Julian og William ble veldig likt i uttalen. Dessuten er Julian et feminint navn.

Gå for Edvard ------ ikke søtt på en baby? Bare vent og se - babyen er like søt for det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar!

 

Vurderte Edvin faktisk, men ei veninne skal bruke dette navnet så da synes jeg det er greit å ta noe annet.

 

Blir litt likt i uttalen ja, har tenkt på det, men går jo.

 

Og klart babyn er like søt, han er jo den søteste i hele verden :) Men er kanskje ikke så baby/barne navn. Men gjør det til sitt raskt nok tenker jeg.

 

Vanskelig dette her synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...