Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Jeg har uten hell prøvd å søke på nettet etter en vogn som passer Graco bilsetet som vi kjøpte for en mnd tid siden?? Kan noen hjelpe? Kan forresten anbefales på det stærkeste, vi solgte det vi hadde til nr 1 bare for å få et sete med base og det var et lurt valg. Det er helt genialt å bare smekke setet ned i basen og fast henger det. Med mitt bekken er den stillingen som man står i når man fester det med selen lite behagelig.Så det var et tips til dere med bekkenplager. Har tenkt meg en lett tre hjuling og har sett litt på EasyW og Quinny, men er det noen som vet om de passer?
Herkules Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 på Quinnyen passer bare maxi cosi på TFK kan du bruke alle bilseter du må ha en adapter på vogna så det er kjapt men ikke like kjapt som på quinyen kanskje
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Takk for svar, føler meg litt blond her for jeg vet ikke hvilken vogn TFK forkortelsene står for????
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 det finnes en universaladapter til EW classic. Ellers saa finnes jo maxi cosi med base ogsaa da. Heter cabriofix tror jeg. Denne gaar til EW og quinny. Ellers saa finnes det egne graco vogner, burde vel passe paa de....http://www.gracobaby.com/products/category.asp?N=44+10417
Tungt med to Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Trends For Kids ) Kan anbefale den, selv har jeg modellen som heter Joggster Twist, -med dreibart forhjul. Ellers så har Graco egne triller som man kan bruke bilstolen på, smart det og.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Takk til alle som har svart.Dette har hjulpet veldig. I den nærmeste vognbutikken har jeg fått null hjelp, og har vært temmelig irritert siden det er der jeg kjøpte setet. Tenkte ikke på å kjøpe vognunderstell siden jeg har en dypvogn fra før, men denne er veldig tung. Hadde jeg tenkt meg om burde jeg nok heller kjøpt maxi cosi, da hadde utvalget av vogn vært lettere. Har også fått hjelp av innlegget over. Om hvor man får kjøpt TFK og det viser seg at det er en forhandler her i byen. Må innrømme at jeg syns prisene var litt stive, men den er sikkert knall..........
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 acta passer i allefall på emmaljunga..og de ahr kommet med en trehjuling nå..sikkert lett og fin den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå