Gå til innhold

Off! :-( Mensensmerter...?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her med mensmurringer i eggstokkene(der nede hvertfall) og i ryggen... akkuratt som mensen er på vei...

Kjente litt i går også... va er dette???

Er i min 33.uke.

Er ellers i dårlig form: svimmel, slapp, energiløs, uggen, varm å svett og hovne bein :-(

Litt bekymra nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne smerter har jeg også hatt lenge. Det er visstnok normalt og er enten pga vekst eller modning.. Men siden du er i temmelig dårlig form ellers er det kanskje en ide å ta en tlf til lege/jordmor i morgen? Kan hende det er noe de kan gjøre for å lette på plagene dine, men kan ikke gjette noe om hva det kan være.

Men det ordner seg sikkert! God bedring:)

Skrevet

Uff ja, har følt meg helt ute den siste uken... tenkte kanskje det var jern jeg måtte få i meg mer av... men blir altså ikke bedre :-( Skal ringe til lege i morgen....

Takk for svar :-)

Skrevet

Har d akkurat på samme måte. Er 35 uker. JM sa til meg at mensmurringen skulle en være glad for, d er tegn på at en modnes. Så d er vel positivt.:)

Svimmel, kvalm og slapp vet jeg ikke hvorfor, men hører d er mange som har d sånn mot slutten....

Skrevet

Jeg har hatt skikkelig mensmurringer i nesten 2 uker nå.

Hadde time hos jordmor forrige torsdag, hun sendte meg på innvendig ul for å sjekke om det var modning på gang.

Det var det heldigvis ikke, men fikk beskjed om å ta det med ro fremmover for sånt kan visst skje ganske fort.

Var da i uke 32 og er nå i uke 33. Synes det er for tidelig for prinsessa å komme nå. Så jeg er derfor flink til å ta det med ro....stort sett:)

Ring å snakk med jordmor eller lege.

Du kan også ringe føden og snakke med en jordmor der.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...