Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Del Skrevet 18. september 2006 Hvor tidlig kan man høre hjertet til babyen hos legen. Er 9+0 i dag og veldig utålmodig. Når kan jeg forvente at de gidder å forsøke å finne den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 18. september 2006 #2 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg var hos legen i dag er 10+1 og fikk beskjed om at det var alt for tidlig å få høre hjertet. Du må nok vente til rundt 12 fullførte uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 18. september 2006 #3 Del Skrevet 18. september 2006 Spørs om de vil prøve, siden det er så tidlig... Tror ikke det er vanlig at de gjør det før etter uke12. Men du kan jo spørre hvis du vil at de skal lytte, du kan jo si at du vet de kanskje ikke kan høre? Jeg hørte hjertelyden hjemme i uke 8, vet ikke om det har noe å si at det er mitt andre barn.....kanskje den ligger bra til eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #4 Del Skrevet 19. september 2006 Vi skal til ultralyd å se/høre hjertet i uke 7. Dette er vanlig praksis ifm IVF(prøverør) - Så det er nok mulig å se/høre det i uke 8 ja :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 19. september 2006 #5 Del Skrevet 19. september 2006 Det er vel med ultralyd, tror hun mener doppler hos legen... Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå