Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Huff, jeg har 6 uker til termin og har begynt å få endel stram urinlukt i trusa / buksa. Fryktelig ubehagelig! Vet ikke om jeg kan kalle det direkte for urinlekkasje, men det lukter i allefall stramt....Flere som har dette problemet? Må bare høre, det er så ekkelt.....!! Velger å være anonym, da dette føles litt privat.
Soon2B FØDEKLAR Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Jeg Føler også at jeg går rundt å lekker, men det lukter ikke urin. Det lukter litt søtt faktisk. Har vært sånn ganske lenge og jordmor sier at det er utflod, så da tar jeg det med ro. Det kan lukte litt stramt hvis jeg ikke får byttet truse og vasket meg ofte nok. Det hender jeg skifter fire-fem ganger for dag. Blir helt utslitt av dette styret...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Takk, det var godt å høre! Jepp,,,,blir gal av dette hysteriet med vasking og skifting. Blir vel bra til slutt!
Gjest Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Etter å ha rivna fra A til B under første fødsel har jeg slitt med dette i snart 9 år nå..Må bruke tenalady daglig.Har avrevne muskler slik at knipe øvelser ikke hjelper.Skal operere etter denne fødselen.Stramme opp igjen alt.Gleder meg til det.Anbefaler deg å bruke tenalady da slipper du lukt og ubehag.Håper det går over etter fødselen.Om det ikke gjør det si fra tidlig.Det finnes nemmelig hjelp å få hos en urolog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå