Gå til innhold

Kvalme..

Smiley* Gravid igjen! 2.gangs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker da ikke om et tegn på å være gravid men ellers i syklusen...

veit det er noen som blir kvalm før, under eller etter eggløsning men når?? var så kvalm i natt at ja fy... og i dag og...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kvalme etter el fram til ikm.....møkk altså..tror hver gang jeg er gravid!

Skrevet

kvalme så lenge??? uff da!!! ikke kult!!

Skrevet

Skikkelig kjipt..det kommer og går helt fram til ikm. Etter fødselen av min datter så har ting i kroppen forandret seg.

Skrevet

det har det her og! Fikk ei jente for 1 år siden... Hadde aldri kvalme eller mensensmerter før,ALDRI,men nå... Kvalm og sterke mens.smerter.. uff...

Skrevet

Fikk jente for litt over 1 år siden selv :o) 11.august-05 for å være helt korrekt! Du da?

Skrevet

02.sept.05

begynt å bli babysyk igjen... Gubben som maser mest da!

Skrevet

Her er vi begge babysjuke :o) Håper det klaffer for dere fort da! Hvor i landet befinner du deg hvis jeg kan spørre om det? Jeg bor i Akershus.

Skrevet

Rælingen kommune!

Litt vanskelig å beregne el her da,har ikke fått tilbake den faste rytmen.. Så vi får bare kjøre på og håpe på det beste!! hehe!

Skrevet

Har du nettopp fått tilbake mensen? Jeg fikk den tilbake for 5 mnd siden....snart 6 mnd siden hvis tr kommer til slutten av uka. Jeg begynte på litt over 30 dager i syklus, nå er det nede i 28 ca...pluss minus 1 dag.

Skrevet

har hatt mens 3 ganger.. 2.gang gikk jeg to uker lenger enn vanlig og 3.gang gikk jeg 1 uke lenger enn vanlig.. så får se hvordan det går denne gang.. har da egentlig ikm til helga men... kan vel legge til en uke...

Skrevet

Jeg er forresten fra Frogn kommune :o)

Blir spennende for deg denne pp'n her da - å se om den har stabilisert seg mer :o) Ønsker deg i alle fall lykke til med babylaging!

Skrevet

Takker!

Lykke til med dere og da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...