Lykkelig prinsessemamma Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Er vel ikke noe fasitsvar på det egentlig, men for min egen del, så sier lille i fra når hun ikke vil mer...det er sjeldent da! Elsker babybjørn for da kan hun følge med på alt som skjer!
Sjalabais Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Dere som liker å bære litt... Ta en titt på www.tettinntil.com :-) Der finner dere masse tips til bæretøy som er kjempedeilig å bruke både for deg selv og babyen! Ingen begrensning på hvor lenge dere kan bære, siden det er mer ergonomisk riktige typer bæretøy + at det er mye mer behagelig for dere selv!!!
Tigergutt Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Snuppa elsker å sitte i babybjørn, og kan nok sitte mye lenger enn det ryggen min orker. Noe særlig lenger enn 1,5 time orker ikke jeg! Hun er nå 5,5 måned.
gutt060606&jente010110 Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 gullgutten min elsker også å sitte i babybjørnen=) sitte vednt mot meg da...først titter han litt rundt, og så sovner han=) han kunne sikkert sotte i den i evigheter, men ryggen tåler max en time med den....bestilt meg bæresjal nå=) gleder meg til det kommer=)
Gjest Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 se gjerne på www.tettinntil ja:) Hadde nok helle kjøpt meg ergo enn babybjørn da de kan sitte i den så lenge de vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå