Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er større sjanse på det ene eller andre?

Ser på endel innlegg tilbake i tid at det virker som man ofte må belage seg på flere forsøk ved icsi...stemmer dette?

Håper noen kan svare meg på dette....blir jo rent engstelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror sjansene er ca like, men det some r utslagsgivende er jo hvorfor man ikke kan bli gravid

Skrevet

det er ikke noe galt med meg , men mannen min har dårlige svømmere , men stort antall...

Skrevet

Kommer jo an på hvor dårlig svømmerne er, men hvis de er ganske dårlige, blir det gjort icsi fordi svømmerne ikke klarer å trenge inn i egget på egen hånd. Dvs de planter sædcellen ved icsi direkte i egget og den må ikke som ved ivf, svømme rundt i en skål og kjempe seg inn i egget

Skrevet

hehe de er ganske dårlige , 0 % som svømmer fort. Det blir icsi på oss, bare litt bekymra for om sjansene er dårligere da....men det får jeg jo ikke gjort stort med uansett...

Skrevet

Nå er sjansene jo også avhengig av f.eks din alder og kvaliteten på eggene. Men du får si det slik, uten icsi har dere en sjanse på kanskje noen få% med icsi har dere teoretisk en sjanse på ca 30%

Skrevet

sant nok , er snart 32 , blir spennende å se på kvaliteten på egga da ja.....skal inn i uke 40.....superspent..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...