Lilah Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Når er det vanlig å kjenne liv hver dag, og når er det forventet?
rødhette* Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Det varierer veldig fra person til person, men vil tro det forventes daglig fom. uke 28, siden det er da telltrivselen-undersøkelsen starter... Noen kjenner daglig liv tidlig, mens andre kjenner senere.. Jeg har kjent hver dag de siste to ukene, før det var det bare innimellom, og sånn bobling. Men for nøyaktig to uker siden kjente jeg første tydelige SPARK, og har kjent det hver dag siden da Er 23+3 idag
Gaara Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Jeg var på sånn gruppe samtale til jormora i dag og stillte hun det samme spørsmålet. Hun svarte at det varierte veldig, men at fra ca uke 24 var det vanlig å begynne å kjenne liv daglig.
Lirum Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Jeg har ikke tenkt på dette, at det finnes et tidspunkt da man kan forvente å kjenne liv daglig, men jeg burde nok det. Jeg er nå i 19 uke og kjente liv hver dag i hele uke 18, og jeg var jo utrolig fornøyd med dette, men også voksende bekymret da det fra lørdag kveld til mandag formiddag var ingenting å kjenne, kanskje ett og annet bobbel en eller to ganger, men ikke nok til å være sikker omkring! Jeg ble jo langsomt mer stresset over dette, fordi jeg jo ikke var innstilt på å tilbakevende meg, når jeg først hadde kjent liv hver dag!!! Det som kan hende er at knerten har hatt en roligere periode og i fall det har blitt sparket, har det skjedd oppover eller innover i kroppen!!! Nå¨er jeg iallefall svært fornøyd med aktiviteten i dag, og da kan jeg fint trøste meg med min egen forklaring. Men den var ikke så effektiv mens jeg ventet på livstegn!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå