Gå til innhold

når begynte babyene deres å rulle???

Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren min ruller bevisst begge veier.. er 4 mnd

Fortsetter under...

Skrevet

22.august rullet hun fra rygg til mage mot høyre - da var hun ca 3,5mnd.

13.sept rullet hun fra rygg til mage mot venstre - da var hun 4mnd.

Nå går det rundt hele tiden, men vi må legge henne tilbake på ryggen, for det har hun ikke funnet ut av enda:-)

Skrevet

han rulla fra mage til rygg i dag!!!!! første gang!!! han er 3 mnd ;-)

Skrevet

Jenta mi var 4 måneder og 4 dager :) Rullet da fra rygg til mage begge veier, men har fortsatt ikke funnet ut at hun kan rulle tilbake selv...

Annonse

Skrevet

Min er litt over 4 mnd og har enda ikke rulla gitt:)

Skrevet

datteren min har i grunnen rullet seg rundt innimellom fra hun var 6 uker... men først når hun var 4 mnd var det hundre prosent bevisst.. da rullet hun seg fra magen til ryggen alltid... nå er hun ca 4.5 mnd og ruller seg fra magen til ryggen også... ruller heledagen... gjerne langt bort over

Skrevet

7 mnd og 3 dager =) Nå ruller hun rundt som hun aldri har gjort før, hehe...

Har "tippet rundt" fra rundt 3 mnd alder, men ikke bevisst slik som nå =)

Skrevet

Ruller ikke enda..

Vet at det jeg skriver nå sikkert kan provosere, men skriver dere inn sånne innlegg for å se om barna deres er tidlig ute (eller for å skryte)? Når jeg leser sånn, så sitter jeg alltid igjen med en klump i halsen og tenker "er det jenta mi som er unormalt treg??"

Skrevet

Som Lille Kylling sa til meg en gang:

ser man ofte noen skriver inn at barna er "normale" eller "trege" i ting?? nei man ser bare de innleggene der barna er særdeles flinke. Derfor blir vi urolige å spørr oss selv om vi har et "tregt" barn....

Jenta mi er 1 dag yngre en ditt barn, å hun ruller ikke, hun er LAAAAAAAAAAAAAAAAANGT fra å rulle. Hun har snudd seg fra mage til rygg, å holder på å lære seg fra rygg til mage, så det er sikkert langt tid til hun ruller her på gulvet ja :-)

Skrevet

Han begynnte å rulle når han var 4 mnd. Men så tol han pause i en mnd. tid. Men nå er han tilbake til rullingen. Kun fra rygg til mage, er begynnt å tippe litt tilbake igjen.

Skrevet

Ingen rulling her i gården,hun er 3 mnd:-)

Annonse

Skrevet

Hun var rundt 3 mnd når hun rulla begge veier... og grep og spiste på tærne sine når hun var 3,5mnd

Skrevet

da hun var 12 uker rullet hun fra rygg til mage. En måneds tid cirka senere rullet hun andre vegen.

Skrevet

må bare legge til at jenta mi er ganske tidlig ute, så det er helt normalt at babyene ikke gjør dette på lenge enda. (så ei over her som var bekymra). Feks på barselgruppen min tok det lang tid før de andre babyene gjorde det samme.

Skrevet

jeg syns det er greit å se når andre babyer lærer seg ting jeg....vet ikke når det er normalt at de lærer seg f.eks å rulle....synns derfor det er kjekt å lese om når andre babyer startet...jeg vil ikke at andre skal føle det er noe galt med sin baby pga at den ikke kan rulle osv enda...

Skrevet

Rullet fra rygg til mage når han var 4,5 mnd..Ikke rullet seg andre vei enda, men det er nok ikke lenge før...6 mnd til fredag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...