Gå til innhold

Over to svangerskap lang ventetid...

Anbefalte innlegg

Jeg tenker ofte på at jeg faktisk kunne rukket over to svangerskap og vel så det i denne prøvetida.... og har ikke vært gravid en eneste gang! Lurer jammen på hvor mange "svangerskap" det blir før jeg er den heldige... dette vet dere andre her inne alt om, derfor er det så deilig å komme inn her å lese om likesinnede. Takk for at dere er her, alle sammen!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6364110-over-to-svangerskap-lang-ventetid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff ja, skjønner hva du mener. Orker neste ikke tenke på det for jeg blir så lei meg.

En kollega på snart 50 begynte å klage over overgansalderen her en dag, og da ble jeg skikkelig skremt. Tanket på at jeg om 15 år (er 34 nå) skal gå gjennom overgansalderen uten å ha vært gravid og fått barn får tårene til å trille... *snufs*

Nå mååååå vi lykkes snart!

Heisann, liten trøst til deg lita78. jeg kunne også rukket OVER 2 svangerskap før jeg ble gravid, men jeg ble altså gravid kort tid etterpå. Alt dette til tross for at jeg mest sannsynlig aldri kom til å få bli mamma. dette var pga eggene mine. jeg er 20 år, men har like dårlige egg som en dame i overgangsalderen, men vet du hva, jeg ble gravid ved hjelp av pergo. Poenget mitt er det skjer når du minst venter det, og de fleste blir gravid tilslutt. jeg sier berre lykke til, jeg vet hvordan du har det

Takk for trøstende ord, jenter!!

Jeg skifter mellom trua på å få det til, og sikkerheten på at det ALDRI vil gå flere ganger i uka. Den ene dagen kjempepositiv (og finner masse symptomer på graviditet-den andre dagen er jeg sint på meg selv for at jeg gidder å håpe...

Hos meg er det egglederne som er problemet (hvertfall den ene).

Men det er alltid håp..og som du sier: de aller fleste klarer jo det tilslutt!!

Lykke til ALLE sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...