Silje & prinsen<3 Skrevet 21. september 2006 #26 Skrevet 21. september 2006 Ikm i dag... Testet neg med test i dag tidlig... Gått med mens smerter siden i går, men den kommer jo ikke!! Merker at sambo har fått gjennomgå litt vel mye i det siste, stakkars... Er bare såå sint og irritert... Vet ikke hva som går av meg... Ønsker bare så sterkt å bli gravid...=) Lykke til med testing i måren emblemamma...=)
miranda&gullungene*08&09* Skrevet 22. september 2006 #27 Skrevet 22. september 2006 Krysser fingrene for deg! Jeg hadde ikm på tirsdag og tok test i går morres med en veldig svak gravid strek. og det skjedde det samme i dag. Hva betyr dette? utrolig spent og forrvirret nå! vil ikke få for store forhåpninger heller, men føler noe veldig annet denne pp enn forrige... hver så snill å hjelp meg. går på veggen! Lykke til til alle som skal teste i dag!
M-overtid Skrevet 22. september 2006 #28 Skrevet 22. september 2006 hei hei gratulerer så mye miranda22,strek er strek selv holder jeg på å gå på veggen,jeg har IKM på søndag. det tar på dette her lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå