Gå til innhold

*** Oppsummeringstråd for ikm uke 38 *** (18/9)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja jenter...nå har uka begynt! Noen som føler seg gravide? Er i alle fall spennende dette!! Lykke til alle sammen! Måtte det sitte en spire for oss alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå.. Emblamamma. Er så spent nå altså. Noen er alt gravide da! Det er bra! Jeg føler meg absolutt gravid. Er gravid pp etter pp igrunn:) Vant 90,- på lotto på lørdag, det tar jeg som et bra tegn! Vi får ønske oss alle, og alle andre også, masse lykke til!

Skrevet

Negativ test i dag morges, men har ikke IKM før i morgen eller onsdag. Men nå har jeg begynt å bli bitchy. Glefser til mannen min for de merkeligste ting. Typisk tegn på tanta det her i gården.

Men jeg lever i håpet i det lengste,

Skrevet

jeg skal ha mensen på onsdag den 21....håper den ikke kommer da..men er det her jeg skal henge meg på da??skjønner ikke dette helt jeg:)

Skrevet

Da er du absolutt velkommen hit Baas! Lykke til da. Jeg må vente helt til søndag.... *vente,vente*

Skrevet

ååå takk for det assa...har så lyst å være gravid så jeg vet snart ikke hva annet jeg skal tenke på..

lykke til alle sammen:)

Skrevet

Ja jeg skal ha mensen på torsdag og kjenner at den kommer, for alt er som vanlig et vandrende lite pms TROLL!!!!!

Skrevet

mange sier de har mensen smerter når de er gravide...så det er ikke forseint enda..du kan være gravid:)

jeg har mens smerter og stikkninger,så jeg vet faktisk ikke:(

Skrevet

Jeg har vært gravid før, og husker at jeg hadde mens murringer og stikkinger. Nå har jeg mensmurringer og stikkinger. Og det hade jeg forrige pp også. Jeg syntes det er så forbaska vanskelig og skille det jeg .... og spesielt fordi jeg vil,vil,vil,vil at det skal være spire der.....:)

Skrevet

hmmmm...ikke lett det der assa....hvis jeg ser ned på magen min,så stikker det mot høre ved trusekanten...vet ikke om det er mensen eller hva det er..

men hvor skal det stikke når man er gravid..høyre eller venstre sidene av magen?

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke om det burde stikke i det hele tatt, emn jeg inbiller meg at det er den siden egget kom fra, eller der det fester seg. Da jeg gikk gavid sist, så stakk det på venstre side. Jeg var overbevist om at fosteret hadde festet seg der, men på første kontroll sier legen at hun hadde festet seg på høyre "side". Tror muligens vi rett og slett er offer for tankens makt:)

Skrevet

Hehe... Ja, alle disse tankene kan virkelig gjøre en gal!! IKM til fredag og siden CB skal kunne vise rett resultat allerede 3 dager FØR ved noen tilfeller er jeg superfrista til å ta en test i morgen tidlig!;) Hadde egentlig tenkt å vente helt til lørdag, men... Fyrer meg selv opp noe vanvittig! Har vært en smule bitchy mot den stakkars mannen min de siste dagene, hatt vondt på både høyre og venstre siden av magen jeg, da... Vært sånn småkvalm hele uka, men det tror jeg kanskje er litt innbilning og et altfor stort ønske om at jeg skal være gravid;)

Skrevet

Jeg innbiller meg at det stikker også...dessuten kjenner jeg kvalme, men det er nok tr som banker på døren :o( Er jeg veldig uheldig så kommer hun på besøk dagen før ikm.....hadde vært typisk min flaks!!!!

Tror jeg skal begynne å kjøpe meg noen flakslodd hver gang tr kommer....som en liten trøst!! Og kanskje jeg vinner litt penger :o)

Skrevet

Flaxlodd heter det jo :o) Hehe......

Skrevet

Føler alle gravidsymptomer, men det er sikkert bare innbildning denne gangen også:) hihi:) Håper ikke mensen kommer;) Vet heller ikke helt når den kommer, hadde mensen på slutten av august, og en ny "mens" 11 dager etter siste mens...så jeg vet ikke om jeg skal regne etter mensen i august eller den jeg hadde for 6-7 dager siden... Noen som har opplevd det samme...?

Stå på og elsk jenter, vi skal få det til en gang:)

klæm

Skrevet

jeg har hatt menssmerter i tre svangerskap, så det går an å ha det og likevel være gravid:)

Skrevet

Her er IKM både kommet og passert.. Hadde IKM i går (18/9), og pleier da våkne til tanta. Men den gang ei, ha'kke sett eller kjent no til 'a enda. Tok en CB digital midt på dagen i går, men det lyyyste IKKE gravid i mot meg. Æsj, så nå sitter jeg bare å venter på tanta.. har bestemt meg for å ikke ta ny test før evt på fredag dersom hun ikke er kommet til det.. (men det spørs om jeg klarer det da =))

Skrevet

Hmmm...

Jeg føler meg veldig gravid!!!

Har mye spyttproduksjon, er kvalm, lett hodepine og er litt oppblåst/øm/svak "stikking" i nedre del av magen... Jeg var gravid for tre år siden og husker ikke helt alle symptomene, men jeg mener å huske at jeg følte meg omtrent som dette...

Åhh! Dette er uutholdelig!

Har bestemt meg for å teste i morgen tidlig!

Hilsen Athene, IKM fredag 22. september.

Skrevet

tvi tvi:) Det er det samme som jeg kjenner det:)

La oss få høre hvordan testen slår ut i morgen:)

natta:)

Skrevet

synes jeg kjenner hu er på tur,har magekramper:o/

Skrevet

Hallo! Jeg hadde IKM på mandag, og tanta har fortsatt ikke kommet. Men siden jeg har veldig skiftende syklus, så venter jeg en liten stund til før jeg evt tester.

Har fryktelig ømme pupper (bruker aldri å ha det...) men samtidig skikkelige mens symptomer, så jeg er skeptisk. Må bare vente noen dager til. Orker ikke å bli skuffa av en test.

Skrevet

Har også gått over IKM (Tror jeg nesten 100% sikkert), men tok test i dag morges- negativ. Fortsatt ingen TR. Veldig ømme, stikkende pupper. Men det kan jo være fordi jeg er syk, masse feber og halsbetennelse og vondt i kroppen.

Hvis det nå er sånn at jeg ikke er gravid, kan ikke den hersens tanta bare komme da?

Det er ikke så farlig om jeg ikke er gravid nå, har jo bare prøvd i et par måneder og all prøvingen er morsom så langt:-) Men akkurat denne ventingen med å gå over, tar knekken på meg. Er ikke så veldig tålmodig av meg da....

HM- så snart jeg føler meg bedre skal jeg bake meg ei sjokoladekake, mmmm...der kom smilet, ja!

Ha en god dag jenter, og fortsatt lykke til!

Skrevet

Imorgen er min ikm....lurer på hvordan det skal gå......trodde tr skulle komme igår for da hadde jeg sterke menssmerter......men neida....kommer vel imorgen tidlig tenker jeg....men skal aldri si aldri!!!

Skrevet

Oj. oj spennende emblamamma...jeg følger spent med.

Tester du i morgen ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...