*Julie* 4pp Skrevet 21. september 2006 #51 Skrevet 21. september 2006 Ja, se der.. men det gikk bra det? Har det så rart om dagen, akkurat som at jeg får slike syn.. får ikke til å forklare det, men akkurat som at jeg ser "ting", deriblant baby, og føler så sterkt at dette kommer til å hende.. Er litt rar sånn jeg, kan ha en samtale med et menneske og plutselig vet jeg hva han eller hun skal si, sanndrømt innimellom og litt forskjellig... Har ikke snakket med noen om det, samboer hadde vel trudd jeg hadde en skrue eller to løs.. Hehe;)
mari~m/ lillebror. Skrevet 21. september 2006 #52 Skrevet 21. september 2006 hei ¤Si¤Ca¤Da¤ du er nok ikke den eneste som har "teite ideer", tenker litt slik selv jeg he he he. jeg har en mann som viste når jeg hadde el så da ga han meg ikke en dag ro før han var sikker på at den "satt" he he he skal være nemt at vi gjorde det annen hver dag i forkant i tilfelle el skulle komme tidligere. nei da vi har virkelig kost oss også da he he he, men tror vi begge er litt slitne he he he så det kombinert med "teite" ideer, blir til at vi tar det litt med ro her nå. nei men hva er det som går av meg da, sitter her å lager et langt innlegg om DETTE. her er jenta som har lite og gjøre på he he he he
Lessen Skrevet 21. september 2006 Forfatter #53 Skrevet 21. september 2006 hehehe Mari 2pp jeg syns det er helt greit med lange innlegg om det... hehe jeg begynner å bli supertrøtt... også er jeg litt irritert på sambo, så det frister ikke mye med sex nå, men.... jeg må vel til slutt hive meg idet.... men når jeg ikke er lysten, så føler jeg ikke at det har noe for seg å ha sex..... men er jo viktig å fylle opp da.... julie.... ja, mannfolk skjønner seg sjeldent på sånne type ting.... men det er jo spennende nå da, kanskje du får rett.... lykke til iallefall
har fått lita pia Skrevet 21. september 2006 #54 Skrevet 21. september 2006 hadde positiv El test i går og i dag, så skal hive meg til sengs og få fyll opp..fylte på i går,men tar i dag å for sikkerhets skyld..
trollemor med hybelboer Skrevet 22. september 2006 #55 Skrevet 22. september 2006 Heisann... jeg hiver meg også på her... jeg har ikm 2 oktober... og dette er 14 pp, så nå må det vel snart være vår tur også... vet det er flere der ute som har prøvd enda lengre... og jeg føler med dere.... vi var så heldige å få en datter i 2003, hun ble til under huskjøp og opp-pussing og var ikke planlagt, men såååå velkommen... man skulle ikke tro det var så vanskelig å få nummer to... men man skal tydeligvis ikke ta noe forgitt... Lykke til allesammern klem
Gjest Skrevet 22. september 2006 #56 Skrevet 22. september 2006 IKM 6. oktober her, i vår 3 pp. Håper alle gode ting er 3. Har iallfall stått på i disse EL tider. Litt usikker på om syklusen min er på 28 eller 26 dager så prøver å sikre meg med mye babylaging alle de mulige dagene. ;)
mari~m/ lillebror. Skrevet 22. september 2006 #57 Skrevet 22. september 2006 dytter denne opp, så den ikke forsvinner, jeg.
Lessen Skrevet 22. september 2006 Forfatter #58 Skrevet 22. september 2006 så smart... for å gi et lite referat om min EL-periode, så har sambo vært å kjøpt slimløsende hostesaft idag.... fy f.... det smaker så lite godt.... så nå bør det virke... hehe.... jeg slurper i meg.... idag hadde vi sex etter jobb.... håper det kan være en bra ting... jeg driver også og jobber med tankene mine, som ei skrev her inne... i stede for å tenke; dette går sikkert ikke nå helller.... så tenker jeg... ååååååååååå nå blir det fint for nå blir jeg jo gravid.... det som er litt morsomt er at i fjor høst og vinter så trøstet jeg meg selv med å si til alle, det perfekte hadde vært hvis jeg ble gravid i påsken.... også ble jeg jo det... ikke at det endte så bra... men nå prøver jeg da å "lure" meg selv med å endre tankemønsteret.... oi... dette ble rene dagboka.... men da vet dere hvordan det ligger an med meg...hehe
Lessen Skrevet 23. september 2006 Forfatter #59 Skrevet 23. september 2006 skulle egentlig bare dytte litt, men når jeg først er her kan jeg jo hive inn at jeg er litt forvirra nå... for jeg trodde EL idag eller i morgen, men neg el-test.....
Lessen Skrevet 23. september 2006 Forfatter #60 Skrevet 23. september 2006 jeg dytter.......... hvordan går det med dere da?? er dere ferdig med el-perioden eller?? jeg aner ikke lenger som nevnt tidligere... men idag er sambo ute på vift, så jeg håper på el i morgen..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå