Gå til innhold

Tråd for ikm`ere uke40

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja natti til deg også.

nå tar jeg med meg kokken min og legger meg he he he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er litt frista jeg også.... men skal vente litt til... jeg har nesten hatt lyst til å begynne på p-piller en måned jeg,for det er jo så mange som blir gravide første pp etter pilleslutt....

men skal prøve på "normalt" vis frem til jul iallefall så får vi se...

Skrevet

Jeg er med her vet dere.. IKM 4 eller 5 september.. Så denne uken er det bare å kjøre på!! ;) Blir spennende å se.. ;)

Skrevet

.......nå er det reflektor og så natta.....

sove godt alle sammen....

Skrevet

Jeg er med her!

Er i full gang med EL-tester, blir spennende å se om den blir positiv snart, har aldri prøvd det før...

Funka ikke med annenhver dag sist pp, så denne gangen prøver vi å ta det litt roligere. Greit hvis jeg klarer å ikke stresse, men det er jo lettere sagt enn gjort..... :)

Lykke til, dere!

Skrevet

Jeg har også IKM i uke 40, ca 2.oktober.

Venter fortatt på EL jeg da, utfra sist syklus burde jeg hatt den i dag men jeg har fortsatt ikke fått noe utslag på el-testen. venter og venter.....

Skrevet

så morro vi begynner jo å bli noen stykker nå.

skal bli spennende å følge alle her i ukene som kommer.

Skrevet

slenger meg på her selv om jeg ikke tror det blir klaff. mannen har nettopp hatt feber så da er sædkvaliteten nedsatt de neste 3 månedene...men er jo ikke umulig da. Vi har ikke begynt prøvingen enda for mannen har vært syk en uke, og uka før var jo min tante uke... jaja, håper vi får begynt litt før el, som er om 6-8 dager!

Jeg har uansett vært kjempeflink , ikke soist suker på 2 uker så håper at hormonene er stabilisert!!

Lykke til allesammen!!

Skrevet

du skal aldri si aldri, min jente nr 2 vart laget da vi begge hadde influensa. trodde da at det ikke kom til og klaffe, men jo da i dag er hun snart 7 år:o)

Må jo legge til at vi da hadde prøvd i et og ett halvt år.

så her krysser vi alt vi har for alle denne månden:o)

Skrevet

halloooo... er det noen her, eller er alle opptatt med el??

Skrevet

er her jeg:o)

mannen min er på jobb, så får ikke gjort noe med det, he he he

Skrevet

Samme her!! Elendige greier!

Har du barn fra før mari? (kan hende jeg har spurt før, men jeg blander litt her..)

Skrevet

ja jeg har to jenter fra før, på 11(12 i des) og 6år(7 okt).

går litt tid mellom hver gang jeg svarer, prøver å rydde sån bittelitte gran inn i mellom, he he he.

Skrevet

Da er du jo dreven på området! Er helt nybegynner jeg da!

Prøver å gjøre litt rent her jeg også, men det er utrolig så mye annet som er mer spennende!

Skrevet

tja om du mener dreven i forhold til det å ha barn, vell da blir en vel aldrig utlært,samt at jeg har en begynnende tennåring i hus,og det merkes for å si det sånn. men om du mener dreven på det å bli gravid og være gravid, så må jeg si at jeg ikke er det, det føles ut som det er 100 år siden, så jeg føler meg nesten som en ny begynner i gjen, men litt husker jeg da, he he he.

ALT ABSULUTT ALT er mer spennende enn å rydde og vaske hummpf.

Skrevet

hehehe

jeg syns det er så spennende at jeg ikke klarer å vente lenger, jeg har ikm til helgen... men nå er jeg såååååååå ivrig... fikk lurt sambo, med nyoperert kne igår også.... bare å fylle opp hver dag nå....

håper mange får det til denne uka...

Skrevet

Da ble jeg også en av dere. :o) Positiv EL-test i dag, så da blir vel IKM 5. oktober. Får sette inn støtet i kveld da.....hehe.

Noen flere med EL i dag eller i morgen?

Skrevet

Jeg håper jeg har EL i løpet av de nærmeste dagene, ja.... Har ikke fått positiv EL-test enda, men syklusen min har svingt fra 26 til 31dager, så jeg prøver å ikke stresse enda i hvertfall:)

Ifølge kalkulatoren skal EL være i morgen hvis syklusen min holder seg... Og da blir min IKM også 5. oktober:)

Skrevet

jeg tester ikke så vanskelig å si...

jeg tenker at denne uka er det EL og da er det bare å kjøre på....

lykke til alle sammen

Skrevet

hei jenter:o)

jeg lurte bare på hvordan det går med dere?

selv har vi nå begynt å ta det med ro phuu, jeg hadde el på mandag så nå tar jeg det med ro og krysser fingrene på at jeg ikke begynner å lete etter symptomer neste uke(orker ikke det), men jeg kjenner lusa på gangen, så jeg er vel i gang neste uke for fult skal du se.

Skrevet

hei mari 2pp

her går det fin, fra idag av skal vi kjøre på... hehe

har du det litt sånn at du vil være "forsiktig" etter el-kjøret.....??? da vil jeg liksom at spira skal få lov til å feste seg ifred, hvis du skjønner.... det er jo selvfølgelig bare mine teite ideer.... men kan jo hende fler tenker det samme....

og lykke til da

Skrevet

Hei jenter, hvordan går det med dere??

Ikke så "stresset" denne perioden jeg, el i morgen trur jeg, men da drar jeg bort... jentetur og konsert og da blir det vel litt øl også. Hmm.. tenker som så at man må kose seg litt innimellom også, selv om man prøver å bli gravid. Hvilke tanker har dere om dette, jenter??

Skrevet

hei julie

det har du helt rett i.... det er fort gjort å bli litt hysterisk....

sist jeg ble gravid, var etter rødvin i en hel uke i spania... hehe

man skal jo egentlig leve så normalt som mulig....

jeg tror det er lurest....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...