Lessen Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 ....nå jenter, har dere lagt opp taktikken for El-perioden... trenger noen oppskrifter... har prøvd annenhver dag, men kan ikke si det funka, er det ikke like lurt å stå på hver dag i en uke.....??
Netty32 Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Heisann! Greit med en ny tråd, den gamle ble lang! Satser på stort sett hver dag her i heimen. Vet egentlig ikke hva som er lurest, tror de lærde strides! Det er vel best å følge sin egen overbevisning...
Lessen Skrevet 18. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2006 hei, så ikke at det var neon tråd for uke 40 jeg nemlig.... ja jeg prøvde litt halvveis i ca ett år før jeg ble gravid i april og sa i mai.. så nå er det 4. helhjerta pp.... og vi er så babysyke.......... alle andre vennepar har blitt gravide 1.pp etter pillelsutt... du da??? eller dere...
Sussa85 - snart 2? Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Blir vel uke 40 jeg og:) 2 -4 okt.... Spennende..skal hoppe til køys i kveld!
Netty32 Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Vi er i 3pp nå. Slutta på pilla i slutten av mai. Har laange sykluser da:( Synes også at det er mange som blir gravide på et lite vips, ganske så urettferdig verden er... tenker på de som prøver i årevis.. Ganske så babysyke her også.. Jeg mest kanskje, vi snakker ikke så veldig mye om det, men det var hans forslag å begynne å prøve, så han er nok ganske så interessert likevel!! Sier ikke så mye om slike ting han da.. Han mener det er best, for han har hørt av noen på jobb at det er vanskelig å få det til hvis en er veldig opptatt av det ! HIHI, luuurer på om jeg visste det fra før...
Netty32 Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Velkommen i klubben!! Hvor lang ser denne syklusen din ut til å bli? Var det ikke du som gikk så lenge sist?
På'n igjen:)!! Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Hei! Uke 40 på meg og tror jeg. IKM ca 8 okt. Virker veldig lenge til....
Netty32 Skrevet 18. september 2006 #9 Skrevet 18. september 2006 Uff ja, er uhørt hvor sent de dagene går!
Lessen Skrevet 18. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 18. september 2006 ....men man må jo på en måte prate om det også da.... det syns jeg iallefall. min sambo prater mest om det å ha sex, hehe, men han nevner hele tiden at, nå vil jeg at du skal få kul på magen, eller, tenk når vi får en sånn en a.... han drømmer om det, mer enn jeg vet tror jeg... koselig det da...
mari~m/ lillebror. Skrevet 18. september 2006 #11 Skrevet 18. september 2006 hei hei ny tråd ja. ok skriver gjerne her og jeg. Taktikk ja hemm, jo sex annenhver dag i en lang periode nå, starta med el slim fredag(tror jeg det var) og posetiv el test i dag, så her skal det koses i kveld. ellers så er det vel bare og vente og vente helt frem til rundt den 2 okt ca for da har jeg ikm
oktoberbarn Skrevet 18. september 2006 #12 Skrevet 18. september 2006 jeg har IKM 5 oktober. Tror jeg hadde EL i helgen, føltes ihvertfall sånn så nå får vi se. ER ihvertfalll ganske klar for ny baby nå så......... Tvi-tvi til oss alle.
Lessen Skrevet 18. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 18. september 2006 samme som meg... jeg vet ikke da, men satser på å prøve hver dag fra og med onsdag... jeg EL-tester ikke jeg da... syns det blir for mye styr... prøvd lenge du da??
På'n igjen:)!! Skrevet 18. september 2006 #14 Skrevet 18. september 2006 Ja, slitsomt. I vår hadde jeg sykluser på 36 dager!!! Nå har jeg heldigvis "bare" 32. Skulle ønske jeg var så heldig å ha kort sykluser. Da blir det jo flere sjanser pr år...
Sussa85 - snart 2? Skrevet 18. september 2006 #15 Skrevet 18. september 2006 jepp..hadde en 52 dagers sist..hehe..håper på 38 denne syklusen...og at jeg IKKE får mens;) hihi
Lessen Skrevet 18. september 2006 Forfatter #16 Skrevet 18. september 2006 ...er det bare jeg som ikke merker noe til EL-slim.....?? nå skal jeg jammen følge med og granske hele denne uka.... hehehe lykke til da:-))
Gull i magen:-) Skrevet 18. september 2006 #17 Skrevet 18. september 2006 Hei hei:) Uke 40 her også, (eller så er det uke39, kort syklus sist, håper igrunn det er uke 40...korter vente tid:)) Er det noen her som vet hvor fort symptomene kan komme? Sist kom det veldig sent på meg.
Netty32 Skrevet 18. september 2006 #18 Skrevet 18. september 2006 Da kan jeg fortelle at jeg har hatt sykluser på over 40 dager i det siste!! Isj..så jeg vet hvordan det er ja! Har pco jeg, så det er nok grunnen. Er glad jeg har tr i det hele tatt, mange pcoere som har kanskje to eggløsninger i året..
mari~m/ lillebror. Skrevet 18. september 2006 #19 Skrevet 18. september 2006 NB! jenter skriv dere inn på denne tråden da jenter "ikm uke 40(skriv dere inn)" så får vi en oversikt når vi nærmer oss mål )
Lessen Skrevet 18. september 2006 Forfatter #20 Skrevet 18. september 2006 du, jeg har også ca 32 dagers.... hvilken dag har du EL på da?? dag 16 eller?? jeg tar utgangspunkt i det nemlig, men har aldri testet... plutselig har jeg 28 dager og så 30 og så 32... blir jo aldri noe fast.... det er litt frustrerende...
Netty32 Skrevet 18. september 2006 #21 Skrevet 18. september 2006 Å^ja selvfølgelig! Glemte nesten det jeg i alt sykluslengdepratet her!! Vi bil ha en kjempelaaang syklus! 52 dager er ganske lenge ja, det er jo nesten dobbelt så lenge som det "skal"! Er på 42 dager ca. her.
Lessen Skrevet 18. september 2006 Forfatter #22 Skrevet 18. september 2006 har skrevet meg inn allerede jeg:-))
Gull i magen:-) Skrevet 18. september 2006 #23 Skrevet 18. september 2006 ¤Si¤Ca¤Da¤ : Jeg el tester heller ikke, men må ærlig innrømme at jeg har bestilt det fra nettet for ett par dager siden.... Har bare litt lyst til å prøve, da jeg heller aldri merker noe el slim, tror jeg har merket det en gang, og da trodde jeg nesten det var noe galt med meg...hehehehe
Netty32 Skrevet 18. september 2006 #24 Skrevet 18. september 2006 Javel mine damer, da tar jeg med meg Harry Potter og kryper til køys! (kanskje ikke det beste for å bli gravid men..) Min kjære er ikke hjemme Natti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå