MammaTilToSjarmører+Spire Skrevet 18. september 2006 #1 Del Skrevet 18. september 2006 Har Simen som favoritt for tiden, noen som har forslag til et fint mellomnavn ?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #2 Del Skrevet 18. september 2006 *Johann *Andrè *Emilian *Josè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad_mamma_til_to_prinsesser!! Skrevet 18. september 2006 #3 Del Skrevet 18. september 2006 Simen Christoffer :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #4 Del Skrevet 18. september 2006 Simen Cornelius Simen Leander (Kanskje litt vanlig,men) Simen Christoffer Simen Aleander Simen Mathias Simen August Simen Emanuel Simen Sebastian Simen Constantin :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 19. september 2006 #5 Del Skrevet 19. september 2006 Simen Emilian:) Det tenker jeg litt på hvertfall:) Eller Henrik Emilian:) Hvem er finest?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 19. september 2006 #6 Del Skrevet 19. september 2006 Simen Johannes Simen Johan Simen Olav Simen Aleksander Simen Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. september 2006 #7 Del Skrevet 19. september 2006 Simen Amandus Simen Emanuel Simen Johannes Simen Mathias Simen Nikolai Simen Olai Simen Tobias eller rett og slett bare Simen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #8 Del Skrevet 19. september 2006 Er litt enig med Yepa, hva med bare Simen? Jeg må vel innse at jeg heller litt over på den trauste siden hva navn angår. Men jeg synes f.eks. at Simen Andre blir å sette sammen navm fra to helt forskjellige kategorier....men det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå