Gå til innhold

Hvilke grunner finnes det for at man mister gjentatte ganger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du sjekket deg for apc -resistens? Om du har denne diagnosen kan du ha lettere for å miste i sa. Om du skulle ha denne diagnosen kan du få blodfortynnende under svangerskapet slik at du ikke mister.

Har du sjekka progesteronnivået? Om dette er lavt, kan det medføre at ikke fosteret ikke klarer å feste seg ordentlig. Om du skulle være en av de som har dette for lavt, kan du få progesterontiskudd neste gang du blir gravid.

Utenom dette er det mange andre grunner til at man kan miste, men de vet jeg ikke noe særlig om.

Om du ikke har gått til lege, så gjør det så fort som mulig slik at du kan unngå å miste flere ganger.

Lykke til!

jeg har bare fått 2 dokumentert, av de 3-4 jeg har hatt. den siste jeg hadde, var så tidlig, at jeg ikke rakk det rett og slett. mistet dagen etter ikm. (begynte å blø)

tror du alikevell en gynekolog vil høre på meg? har har vært med meg på de andre, så han burde jo hjelpe meg.... vil jo gjerne få orden på dette, så langt det går...

Det kan var som tidligere sagt her men det kan også være små blodpropper i livmoren som gjør det og da blir man satt på blodfortynnende gjennom svangerskapet.

Jeg ville tatt kontakt med gyn umiddelbart slik at du kan få hjelp neste gang du blir gravid. Om du ikke blir tatt på alvor av gyn som du går hos kan du evt velge å gå privat for å få hjelp.

Klem

Jeg synes det blir feil å snakke om SA når man får blødning dagen etter ikm.

Derfor anbefaler jo mange leger å kun teste etter flere dager på overtid fordi man så kun merker at mensen ble litt forsinket.

Men generellt hvis man har SA bør man sjekke progesteronnivået i blodet og ikke minst, skjoldbrukskjertelen.

Kromoson feil, progesteron mangel, og dette med blodtype resistens greiene .

Sett fra den alternative siden kan milt energien din være fr svak, Milten i østens medisin har bla som oppgave å holde på strukturene i kroppen, innkludert et foster, og har du en ubalanse kan dette gi utslag i flere SA.

Annonse

jeg har også hatt ett par kjemiske i tillegg til en SA. Trenger ikke få de dokumentert. Når du sier til lege du hadde positiv test men så begynte å blø så tror h*n på det. Det har iallefall jeg oppdaget...

Håper du finner ut av dette. Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...