Gå til innhold

Noen med tips til vinterjakke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenger råd/tips om hva slags vinterjake jeg burde kjøpe, og hvor de har. Har termin i slutten av januar, dermed vil jeg bli større og større utover vinteren, i takt med at det blir kaldere og kaldere...

Skrevet

Vinterjakke er vanskelig å finne. Jeg lette desperat når jeg gikk med førstemann. Mitt tips er å ha et laaaaangt skjerf nedover jakkeåpningen.

Skrevet

Kjøpte en nøytral herrejakke på hennes og mauritz. Den var rimelig. Var bare å brette ut armene.

Fikk ikke bruk for den da jeg la på meg mindre enn forventet.

Hilsen

Skrevet

har forstått det slik at gravide ikke skal ha jakke... kan iallefall virke slik på butikkene... ikke mulig å finne en eneste en som er bra...

Blir varm gender på denne jenta...kasnkje en stor regnjakke til de dagene jeg bare MÅ ut å gå i regnet,,,

Skrevet

det er vel den konklusjonen jeg også har kommet til... Gravide trenger ikke fine klær, ikke klær som passer og langt mindre varme klær. Kan da ikke være så stort problem for H&M å produsere jakker md justerbart liv... Synd ikke ikea selger klær, de hadde sikkert kommet opp med en lur løsning...

Skrevet

Jeg kjøpte en stort sjal på Kappahl som jeg kan tulle rundt meg.. Ikke mest stilig, men ufattelig mykt og deilig. Blir ikke så mye nederst på ermene da, men får ha en god genser under så satser jeg på den holder en stund så varm som jeg er om dagen..

Skrevet

Helt enig-gravide trenger ikke vinterjakker de!! Jeg blir å bruke min kjære sine jakker...Han er kraftig byggd og de vil nok forhåpentligvis passe...hvis ikke, sliter jeg!

Skrevet

Jeg var på jakt etter vinterjakke på lørdag hos H&M. Damen i butikken sa de ikke hadde fått det inn enda, men at det kom. Prøvde noen jakker og kåper i "vanlige størrelser" og fikk nesten latteranfall, det så ikke bra ut! Får vente i spenning og se hva de får inn :)

Skrevet

om du bor i oslo el omegn, selger de kjempefine kåper/jakker (vet ikke helt hva jeg vil definere det som..) i ull på zara. Har god vidde fra akkurat der vi trenger det, og ellers fint snitt. mange farger, jeg endte opp med en i rosa.. =)

lykke til =)

Skrevet

Hehe, morsomt at jeg kom over dette innlegget i dag. Jeg var nemlig på h&m,vero moda og bik bok her sist uke og så på varmere jakker.Siden jeg bor på vestlandet er det ikke nødvendig med sånne skikkelige vinterjakker,så jeg prøvde en god del høstjakker.

Jeg har vanligvis brukt str 38 (Medium) i jakker,men nå fikk jeg ikke igjen str 40 engang. Syns d var dumt,jakka var skikkelig fin.Kankskje jeg skal satse på skjerf jeg også :)

Men så noen nevnte butikken Zara i Oslo..Har hørt rykter om at den kommer til Stavanger også.Håper virkelig det!

Skrevet

Utrolig dårlig utvalg, men på den andre siden, jeg har aldri satt noen andre enn gravide gå rundt i sommerkjole på jobben i januar. Vi har en ganske effektiv varmeovn som hjelper godt om det skulle være en liten glippe i kåpa.

Skrevet

På motherhood.com har de en kjempefin jakke! Rød duffelkoat, akuratt slik jeg var på jakt etter før jeg ble gravid, hehe=)

Skrevet

Jeg kjøpte en billig på vila som det var en del vidde på i livet. prisen var 260,- så om den likevel blir for trang før bebisen kommer er det ikke krise siden den var så billig. Kjøpte den i str L, bruker S til vanlig og den så bra ut på til tross for den store str..

Skrevet

Hei Tommamage-har Barnihelemagen

Har du bestilt den røde jakka fra motherhood.com?

Var du fornøyd med den? Ble det mye toll og frakt?

Jakka var jo kjempefin.

Skrevet

Nei, har ikke bestillt den enda... Men frakten blir på 60 dollar + toll=( Men da kan jeg bestille mer enn bare jakken da, og likevel havne innen den grensa. Skal bestille den snart, må bare sjekke markedet for andre jakker også, hehe=)

Skrevet

Oi, var ikke meningen å være anonym!

Skrevet

Det så ut som Mamalicious har et par vinterjakker i den nye vinterkolleksjonen sin, men jeg vet jo ikke når det evt. kommer i butikken. Fikk bare med meg den nyeste brosjyra da jeg kjøpte en bukse her om dagen.

Skrevet

Synes denne også var veldig fin!!

http://www.motherhood.com/Product.asp?Product_Id=27801000&category_Name=Casual+Jackets&Category_Id=1000&MasterCategory_Id=23

Men er skeptisk på det med å bestille på nettet og få sendt den hit... ? Toll osv... aldri gjort det før jeg. Hm... enklere å finne en jakke i butikken liksom... :)

Men må seriøst vurdere denne. Noen som har erfaringer med toll, frakt osv? Hva koster det ?

Skrevet

jeg er også skeptisk til å bestille på nett. Alt ser jo fint ut på modeller på bilder, noe helt annet å prøve det på seg selv. Håper det dukker opp noe bra på H&M. Gidder ikke bruke masse penger på en jakke som ser ut som en sekk senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...